expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 5. 2015.

Jedna losa i jedna dobra vest!

Hello dollies!

I da, znam, nekativnost na nivou...
Dakle, kao sto ste vec videle, imam za vas jednu losu i jednu dobru vest.
Losa vest je da u oonedeljka, odnosno sutra, nece biti romana.
Stvarno nisam ja kriva. Otkucala sam vam novi deo, bio je poduzi, i ostao je u word-u. A onda su Nastasija i Nikola (moj brat i sestra) seli d aigraju GTA i deo je obrisan. Otkucacu vam ga ponovo, ali ce izaci tek za narednih sedam dana. Nadam se da se ne ljutite previse :/ Mnogo mi je zao, stvarno nije do mene.

A sada, za vas imam jednu lepu vest!
I, posle tolikog ubedjivanja mnogih lutaka da napravim sama svoj blog, konacno sma resila da to i uradim!
Tako je, napravila sam blog gde pisem samo ja i trenutno mi se jako dopada kako izgleda.
Dakle, ako zelite da ga vidite, link je ispod.
Ne brinite, to nije lepa vest.
Posto vam ne mogu objaviti 14. deo romana ove nedelje, resila sma da vam napravim jedno iznenadjenje! Na svom novom blogu ( TGW), pocecu da pisem NOVI roman!
Ne brinite, ovde cu nastaviti da pisem Zauvek Zajedno, jedina razlika je sto cete od danas moci da pratite DVA moja romana. Medjutim, ako zelite da citate novi roman na mom blogu, morate ga zapratiti. Onog momenta kad moj novi blog bude imao 30 clanova, izbacujem prvi deo tog novog romana. Dakle, sta cekate? Kliknite na link gore i pozovite sto vise ljudi da ga zaprati - tako cete samo ubrazi pojavljivanje novog romana. I jos nesto - ne ocekujte nista spektakularno na mom novom blogu, tek sam ga danas zapocela. :D Dakle, nadams e da vam se dopada! Vec sutra krecem sa postovima.

Eto, nadam se da se ne ljutite zbog lose vesti da se radujete zbog dobre vesti!
I, da bih dodatno ubrzala broj pratilaca na svom blogu, svi koji imate SOSD karticu i zapratite ga dobijate neverovatnih 60 poena! Komentarisite i OBAVEZNO zapratite TGW! ♥

9 коментара:

  1. Ajme, zao mi je no nema veze!! SUper, jedva cekammm!

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi je žao zbog romana , ali šta je tu je. Niti ne sumljam da će tvoj novi blog ubrzo imati 30 članova jer super pišeš! Jedva čekam romane :D
    paola-Cherry

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10.5.15. 19:40

    a ja mislila da se ne smije reklamirati -.-

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma mi je žao zbog romana, ali se radujem postovima na tvom blogu! Pratim ga.

    NellaDancer

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман11.5.15. 15:23

    zapratila sam
    AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши
  6. Hehe vazno da je tu roman xD

    # leontinastuff

    ОдговориИзбриши
  7. Jedva cekam roman! :D
    AnchyCoverGirl2

    ОдговориИзбриши
  8. Zapratila sam. Da li se bodovi za SOSD karticu racunaju i kada to ne napises na kraju posta?

    LanaZara

    ОдговориИзбриши