expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 12. 2013.

Kako da skinem besplatne stvari na svoj stardoll profil ♥

Posto me mnogi pitaju gde prekopiraju te linkove itd... Evo ovde mozete pogledati postupke u slikama. :D

1. Udjite na jedan od proxy sajtova koji su vam ponudjeni. Npr. ja sam uzela ovaj kao primer. :D
2. I onda gde je obelezeno ovo crveno i gde vidite ovaj link , prekopirajte prvi link ili u skoro svakom slucaju kod besplatnih stvari za stardoll link stardoll-a.  Ovaj prostor koji je obelezen crvenom bojom je inace proxy URL bar. :D
Kliknite ovo "GO" ili jednostavno stisnite "ENTER" na tastaturi i u skoro svakom slucaju kada skidate besplatne stvari za stardoll , naravno izaci ce vam stardoll. :D
Uloguj te se kao i obicno. :D
Zatim gde vam je obelezeno crveno , obrisite link koji je tu trenutno , u ovom slucaju link
stardoll-a , i prekopirajte onaj link koji vam pise da prekopirate. Ovo sto je obelezeno crveno zove se: proxy link stardoll-a u ovom slucaju. :D Ili tako-zvani drugi link. Svi posle prvog linka se kopiraju u tom crvenom okviru. :D
Evo ja sam prekopirala taj neki link.
Sve ostalo zavisi od onoga sta zelite ili hocete da skinete. Verovatno su ti linkovi za neke klubove ili novosti itd. Npr. ako je klub , verovatno ima neka slika , na koju kliknete i dobijete tu stvar.
I da , uvek , ali uvek se izlogujte sa proxy sajta.

Nadam se da sam vam pomogla.
-MiciRainbow2

1 коментар: