expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 12. 2013.

Uredjivanje i saveti - dajmakora ♥

Bilo mi je dosadno  , i tako
listam ja listu prijatelja na stardoll-u i vidim moju Isidoru (dajmakora) i odlucila
sam da je obucem za docek Nove godine! ♥

dajmakora 
Evo , da pocnemo...
Evo kako je izgledala pre:
Po meni , bez ljutnje  , nije bila obucena za docek... :)
A evo kako sam je ja uredila:

Meni ovde izgleda mnogo zenstvenije... ♥

E sada , koliko sta kosta:
1. Haljina: Chata de Galocha Loved Costume "RIO" - free :)
2. Stikle: "IT GIRLS" - 40sc :)
 Ukupno: samo 40sc

Savet: Kada nosite ovako lepe i velike trepavice , i kada ste ovako elegantno nasminkani , 
trebate obuci neku haljinu , a ne farmerke i neku majcu. Lepse ce te izgledati! ♥

SADA MAKE UP! ♥
Vec je bila prelepa , ali ipak moram i MAKE UP da odradim. :)
E evo kako izgleda kada sam je ja nasminkala:

Lepse je pre izgledala... :D
Ali ok.
Ako zelite ovakvu sminku , potrebno vam je:
1. roze ruz: DOT - akademija 0sd 
2. bela olovka za oci - DOT - 4 sd ♥
3. crveni ruz: akademija 0sd
4. Velika maskara sa tanjim stapicem - DOT - 4sd
5. Maskara - mala - DOT - akademija 0 sd

Ukupno: 8sd ♥

Nadam se da vam se svidja.
Ako vi zelite uredjivanje i sminkanje i savete , napisite na chat-u bloga , 
u komentaru , porukom na stardoll-u ( MiciRainbow2 ) ili porukom na
moju e-mail adresu: micirainbow2@gmail.com
OBAVEZNO:
Napisite kako se zovete na stardoll-u  ♥


- MiciRainbow2








2 коментара: