expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 12. 2013.

Pokloni za vas. ♥

Znam da , mnogi od vas vole besplatne poklone.
Pa , ja imam jednu ideju.
Delim poklone svima koji se jave:
Sledeci pokloni su na raspolaganju:
Sve ove stvari iz stardesing moda. ♥

Ova mala slatka lutka. ♥

Ovaj kauc , je dostupan u svim bojama. ♥

I ovaj ukras za prozore i vrata , *rese su dostupne u svim bojama ♥

I gitara! Dostupna u svim bojama. ♥

Napisite na chat-u ili komentaru sta zelite. Imate pravo na jedan predmet.
Napisite obavezno vase ime.

Izabracu 2 srecna posetilaca. Npr. napisacu brojeve i moj brat ce izabrati neka dva i ta dva broja dobijaju poklone. SRECNO!
Akcija traje do 28.12.2013. do 20:00 ♥

-MiciRainbow2

4 коментара:

  1. Анониман28.12.13. 13:25

    zavesu sa resama ja zelim,bas mi treba,a ne zelim da trosim sd. :( Nadam se da ces mene odabrati,posto (naravno,ako zelis) mogu da pozivam prijatelje da posete tvoj najbolji blog na svetu!
    Napisala:MinaBabyBaby

    ОдговориИзбриши
  2. Ja zelim onu slatku figuricu... Borovnicica ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Zao mi je Borovncice. Ali vise ih nemam. Istekla je akcija...
    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  4. Bezveze sto je istekla akcija....Inace nagrade su lepe..

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши