expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 12. 2013.

Potpuni preobrazaj - SAVETI ♥ za oblacenje ♥ - Ideja od: NataStarDoll01

Moja draga drugarica NataStarDoll01 dosla je na ideju da malo pomognemo
drugim stardolica tako sto cu ja npr. neku devojku prvo uslikati
kako je bila obucena i kako treba da bude obucena i koji je njen stil...
Prva devojka je:
LEKI1D.. 
Ona zaista ima malo odece i veoma mi je tesko bilo da je obucem.
Pre:
Bila je lepo obucena , ali na ovako elegantnu frizuru ne ide takva
odeca.
Ja sam je obukla ovako:

Meni izgleda lepse.
Elegantno je...
Dakle savet: Uz ovakve elegantne frizure , to su one sa loknama ,
talasate itd... , uvek se nose neke haljine i neke stikle bez platforma , ili baletanke. ♥

Evo koliko kosta ovaj stajling:

1. Majca "Fudge Top" kosta samo 20sc (Mozete je kupiti ovako , idite
kod LEKI1D.. u apartman , pronadjite majcu i kliknite na nju i imate korpu i tu kliknete i kupite)
2. Crna eleganta suknja "IT GIRLS" kosta samo 40sc 
Tu suknju mzozete staviti preko bilo koje majce i izgledace kao haljina! ♥
3. Crne baletanke koje svi imamo... :) 0 sc

I ukupno stajling kosta svega 60sc. :))))

E sada MAKE UP! ♥
LEKI1D..
Evo , kako je pre izgledala...
A evo kako posle:
I nema mnogo sminke...
Ali evo sta sam koristila...
Karmin/Ruz crvene boje dobija se od akademije 0sd. :D (Ali bas , bas crveni ruz)
senka bela 0sd , od akademije
senka siva 0sd , od akademije
maskara crna 0sd , od akademije
Ukupno MAKE UP: 0sd :D

Eto...
Ako zelite da vas uredim , obucem i nasminkam...
Napisite vase ime na stardoll-u na chat-u ovde na blogu , u komentaru , 
ili porukom na stardoll.
Zovem se: MiciRainbow2








6 коментара:

  1. Anonimno-whiteprincez22.1.14. 12:23

    Mozes li da me uredis na stardollu sam whiteprincez2?

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.1.14. 18:31

    Mozes li mene da uredis? Zovem se TonxGreen. P.S. odeća mi ne stoji u ormaru, već u onoj sobi bele boje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu! Izvini , tek sam sada videla komentar.
      Hvala sto si se prijavila! ♥♥♥

      MicRrainbow2

      Избриши
  3. Mozes li me urediti zovem se Sanja9999? :D

    ОдговориИзбриши
  4. Bas ste kreativne vas dve..Super ideja!

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  5. Mozes li me urediti zovem se SmaileMery. Imam puno odjece al neznam sto obuci. Mozes li mozda nesto za onu crnu suknju sto je na meni

    ОдговориИзбриши