expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 1. 2014.

Uredjivanje i saveti - NataStarDoll01 ♥

Pre neki dan sam obecala i Nati da cu da je uredim 
i pitala da mi bude model , i ona je pristala , a nikako da
je uredim! ♥
Pa evo sada cu... :D
NataStarDoll01
Evo kako je izgledala pre:
Evo kako je izgledala nakon sto sam je ja uredila:
1. Kapa - Moj dizajn - 18 sd (Na bazaar-u) ♥
2. Jakna/Dzemper: Academy 0 sd
3. Majca - bela - Stardoll - 10sc ♥ 
(Mozete je kupiti , tako sto idete kod NataStarDoll01 u apartman i nadjete majcu
i kliknete na nju i imate kao neku korpu , kliknite na korpu i kupite) ♥
4. Crne famerke Bonjur Bizou - 50 sc
5. Starke - Crne - Evil Panda - Acamedy - 0sc

Savet: Kad nosite bilo koju kapu , uvek obujte nesto sportsko ili ness za svaki dan ,neke
patike. I obavezno pantalone , a  gore je sve jedno , samo nemojte neku elegnatu majcu. :)

A sada MAKE UP
Pre:
Posle:

Koristila sam od sminke:
1. Maskara - Acadamy 0 sd (DOT)
2. Senka bela za oci - DOT - Academy 0sd
3. Ajlajner za oci - DOT - Acamdey - 0sd
4. Olovka ljubicasta - za oci - DOT - Academy 0sd
5. Karmin/Ruz - DOT - Academy 0 sd
6. Rumenilo - Roze - DOT - Academy 0sd
Svu ovu sminku , ako do sada niste dobili od akademije
mozete kupiti u prodavnici sminke "DOT" i 
evo cene u toj prodavnici:
Maskara - 3 sd , senka (Nema bas ovakva , ali ima bas , bas bela) 6sd , Ajlajner za oci - 4sd , 
Olovna ljubicasta za oci: 4 sd , Ruz/Karmin - crveni: 8sd i na kraju rumenilo - roze: 8sd!

To bi bilo to.
Sledeca za uredjivanje je: MinaBabyBaby ♥


Nadam se da vam se svidja.
Ako vi zelite uredjivanje i sminkanje i savete , napisite na chat-u bloga , 
u komentaru , porukom na stardoll-u ( MiciRainbow2 ) ili porukom na
moju e-mail adresu: micirainbow2@gmail.com
OBAVEZNO:
Napisite kako se zovete na stardoll-u  ♥

By: MiciRainbow2




2 коментара: