expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 4. 2015.

(LE)FTR #8 - Azure Brocade Skirt ♥

Hello dollies!

Pre nego sto vam napisem post, da li ste se 9. februara setile da mi je bilo godinu dana na blogu?
Ja nisam, iskrena da budem potpuno sam zaboravila. zato cemo 9. maja proslaviti 15 meseci :D
Pripremam vam ensto veliko i lepo, imacete veo paket. :D
Uzbudjene? ♥
Okej, dakle, mislila sma da napisem dana sjos jedan FTR post, i za danas sam odbrala ovu suknju:

To je Wild Candy suknja koja kosta 550 sc, (meni je 495 sc jer roy clanovi imaju mali popust). Meni je suknja lepa ali ne nosim preterano maxy skirts, tako da mi ne pada na pamet da dajem 500 sc za nju. Dala bih najvise 80. Ali da ne duzim, nasla sam suknju koja lici na nju. Evo kako ona izgleda:

Ova jeste malo tamnija, ali je daleko jeftinija i i dalje je lepa. Mozete je naci u VOILE trgovini za 50 sc (opet - roy popust). Evo outfita koji sam napravila sa njom:

Dap. Crno-bele pruge mogu d aistaknu bilo koju boju, oa sma se na to oslonila pri ovom outfitu. ova majica mi se mnogo svidja, i super ide uz torbicu. Evo cena:

Po mom misljenju nije previse skup. Ako niste royality slobodno zamenite oglricu nekom po vasme izboru. :) Osim ovog topa, postoji jos mnogo topova koje mozete nositi uz suknju. Evo nekoliko mojih predola kojima mozete zameniti top koji sma ja koristila:

Sve ih mozete naci u katalogu. :)

I, to bi bilo to!
Kako vam se dopada suknja? 
Da li mislite da lici?
Kako vam se svidja outfit?
I d ali se radujete onome sto vam pripremam za 15 meseci na blogu? :D
Komentarisite! ♥

14 коментара:

  1. Da, slicnost je velika. :)
    Molim te posalji mi SOSD karticu ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Naravno da liće, a outfit je savršen. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Presuper,a skupila sam 80 poena sa SOSD XD ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.4.15. 21:13

    Pa suknje dosta sliče a stvarno je velika razlika u sc.:) Inače jedva čekam 9.maj, da možda dobim nagradu i da ti čestitam, haha.xD šalim se nije sve u nagradama, naravno.♥♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.4.15. 08:09

    Suknje stvarno lice i outfit mi se mnogo dopada.
    -nnikolina002

    ОдговориИзбриши
  6. Suknje sliće jako puno a ogromna razlika u sc. Ja baš i ne volim duge suknje tako da ih rijetko nosim.:)
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  7. Suknje jako lice :D Outfit je predivan *Q*

    ОдговориИзбриши
  8. Super post.Outfit jeste malo malo skuplji po starkovanicama ali se one lako zaradjuju pa nije tako strasno.Mozda ga i budem kupila,...

    :D-CuteAna777

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Samo sto 9 maja ja necu biti tu,idem na izlet.Ali cu post pogledati kada se vratim! ♥
    -zeka.p.

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман26.4.15. 14:12

    Suknje neverovatno liče! U poslednje vreme na stardoll-u ima sve više sličnih predmeta čija se cena mnogo razlikuje. Outfit je super, samo bih promenila ogrlicu. Volela bih da češće pišeš ovakve postove.

    NellaDancer

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман30.4.15. 20:55

    Suknje jako lice,takodje bi i ja volela da pises jos ovakvih postova jer su sjajni i daju mi ideje za ne tako skupe oufite,radujem se 9 maju jer jako volim ovaj blog,jos da dodam da je oufit sjajan :)

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  12. Lice,jako ♥
    Ova je cak i bolja! ♥
    A i ti to divno nosis ♥
    Probacu,sigurno ♥

    LeontinaStuff

    ОдговориИзбриши