expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2. 4. 2015.

Styling in Suite #137 + pitanje za vas

Hellou!
Kako ste mi?
Jako mi je zao sto nisam pisala 3-4 dana,ali kompjuter mi je bio na popravci :/
I da,zelim vase iskreno misljenje...
Pa ovako,ja nisam objavila ni jedan jedini dizajn od 31.12.2014.
Pa zelim da vas pitam,da li zelite da nastavim dizajniranje uopste ili da ga ne pisem vise?
Imam par novih dizajna i pocela sam opet da dizajniram,ali ako vi ne zelite onda dzabe da ih objavljujem ovde :/
Tako da u komentaru napisite ako zelite .
Ja sam malo pre napravila jednu kosu i zelim da vidim sta mislite:
Meni bi mnogo znacilo sta mislite,posto ne znam da li je dobro i da li da nastavim da pravim slicene kose :)

A sada evo stajlinga:

Dakle ovako,
ovaj stajling sam napravil samo da bih sebe uverila da mogu da iskombinujem ovaj crni duks. xD
Meni se svidja stajling i mislim da se duks uklapa u stajling (jedino moja marama na glavi iskace iz stajlinga,tako da je ne gledajte :))
Volela bih da nosim ovakav stajling u RL ♥

Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite o njemu?
Da nastavim dizajniranje?
Komentarisite! ♥
(15 poena)

13 коментара:

  1. Stajling je ok :) Bilo bi super da nastaviš :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман2.4.15. 16:58

    molim te molim te molim te da nastavis! i da pokazes kako si napravila tu frizuru! molim teee!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Outfit je super. I nastavi raditi kose jer s obzirom da ti je prva, super je *Q*
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман3.4.15. 11:45

    Oufit je prelep,ali mi se kosa bas i ns svidja.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман3.4.15. 17:55

    meni je outfit predobar jer je ovu majicu stvarno tesko, meni, nekamo ubaciti.
    kosa mi je onako, okey je.:) ali s obzirom da ti nisi kao puppysasha34, missmandragora... odlična je, okej je.♥♥
    rado bih htjela da nastaviš dizaj niranje, posevno na ovim novim predmetima.:)♥♥
    -DivaKata♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман4.4.15. 13:05

    Oufit je supp no coment kao i svaki,inace bas bih volela da nastavis da dizajniras inace kosa nije losa.

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  7. Outfit je prelep ♥ I nastavi dizajniraranje ♥

    ОдговориИзбриши
  8. https://www.facebook.com/pages/TAK-slani-kreker/624687797665262?sk=app_176040719125674&app_data=100008106138793
    Posetite ovaj link i glasajte za mene, haval unapred.

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман18.4.15. 11:41

    Divno!

    - AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман24.4.15. 22:44

    Divan post i outfit je prelep

    NenaNensi8

    ОдговориИзбриши