expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 4. 2015.

Look Your Worst Challenge - Makeup sa Nathalie #134

Hello dollies!

I, dugo nije bilo posta, ne zelim da pricamo o neaktivnosti sada kada imam vremena i prilike da budem aktivna! :D
Dugo nije bilo makeup posta i ja sam mislila da je pravo vreme da objavim jedan.
Dugo sam razmisljala koju temu da odaberem i konacno sam nasla savrseni! :D
Dakle, neke od vas znaju, a neke ne znaju da na youtube-u postoji izazov koji rade blogeri i jutjuberi. Zove se 'Look Your Worst' ili 'Izgledaj Najgore Sto Mozes'.
Ja sma se zacudila kad sam ukapirala da ga nikad nisam obavila ovde na blogu i zato sam resila da ga uradim sada! :D
otisla sam kod jedne dolie koja je imala jako puno sminke, i unistila sam je, sto  sminkom, sto nakitom. Da ne duzim, posto znamd a avs zanima kako izgleda pogledajmo je:

Da, da znam...
xD
Moja sestra je skocila metar u vis kad je videla sta sam joj uradila xD
Moze to i gore, no nemam bas vremena pa ni ovo nije lose! :D

Sada cu da nominujem sve devojke koje imaju stardoll blog da urade ovaj challenge na svoj blogu i OBAVEZNO mi ostave linkove u komentarima jer jako jako jako jako zelimd a vidim kako ce vase izgledati! :D Tako da, ako imate blog, obavezno unistite dollie i objavite je tamo. :))
P.S. Ako nekog zanima, lutka koju sam sminkala je suheily90. Mozete kliknuti na njeno ime i link ce vas odvesti do njenog salona lepote. :)
Kako vam se cini?
Uplasile ste se? je l' dovoljno grozna? :D
Sta mislite?
Jeste li obavile challenge na svom blogu? :)
Komentarisite!
15 poena

10 коментара:

  1. Анониман9.4.15. 17:11

    hahahahahahah ne mogu prestati da se smejem hahahah.Super je ♥ Nemam blog,pa ne mogu to da uradim :/ ♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман10.4.15. 22:34

      http://monsterhigh2891blog.blogspot.com/2015/04/look-your-worst-challenge.html#comment-form
      KittySarah1122

      Избриши
  2. Hahahahaha,presmješno.Pa ja imam blog i uradila sam,ali ipak sam se previse uživila XD

    anadolll.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.4.15. 17:30

    pa ovo je stvarno zlocesto od tebe.xD salim se, stvarno je presmješna.haha.:)♥
    nemam blo tako da nista od ovoga.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Wow , odvratna je , hahahaha.. Evo mog posta. :)

    http://monsterhigh2891blog.blogspot.com/2015/04/makeup-time-with-monsterhigh2891-12.html

    ОдговориИзбриши
  5. Hahahahahaah Boze moj,izgleda isto kakav kanibal,samo mutiran! Hahahahahahah

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.4.15. 11:40

    Prestravila sam se!
    - AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши
  7. Ja imam blog i zove se Funny.Posetite:ifunnywithme.blogspot.rs,ali ja neću da radim takve gluposti,već nešto što će zanimati čitaoce!!!Vi ste glupe što to radite,mogu da pogaćam da su oni ružni profili svi vaši!!!


    #LadyPinkMiss23(na sdu)

    ОдговориИзбриши