expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 4. 2015.

Mini Back To School Competition! ♥

Hello dollies!

I, evo, opet ja, da vas jos malo smaram xD
Dakle, sve vec znate da se u cetvrtak, NAZALOST, krece u skolu, i ja sam mislila da mi svi pomognemo jedni drugima da prezivimo tu tragediju, i da se usput malo zabavimo i na kraju neke od vas ce dobiti nagrade. :D
Kako cemo pomoci jedni drugima?
Tako sto cemo motivisati jedni druge uz quote o skoli ( za one koji ne znaju sta je quote, to je kratka poruka koja ima svrhu da vas motivise, ulije vam nadu ili vam nesto razjasni). Ako nemate ideje za quote o skoli, google vam moze pomoci ( klik OVDE). Tu cete naci gomilu quote-ova o skoli, odaberite vama najbolji i to ce biti vas.
Kada ste odabrale quote, napravite Back To School Outfit na vasoj lutki i slikajte se. Stavite sliku u album ili prezentaciju i pored napisite svoj quote (cita se kvout).

Tri najbolja outfita zajedno sa quote-om dobijaju:
-150 poena na SOSD kartici
-ispunice im se 1 zelja (kao ono sto smor aili za 300 000+ pregleda)
- dobijaju poklone iz liste zelja u vrednosti do 100 sc

Eto, nagrada nije nista spektakularno ali je po om misljenju okej....
Sad, ako neka od vas nije razumela kako to treba da izgleda na kraju, evo mog primera:

Dakle, samo prikazite outfit i pored napisite svoj quote.
On moze biti i na engleskom. Ovaj koji sam ja nasla bio je na engleskom, pa sam ga ja prevela na srpski da biste sve razumele. A ovat Tom, nije Boddet nego Bodett (to sma tek sad skapirala xD).

Znaci, samo napisite da se prijavljujete u komentarima i pravac na pravljenje outfita i nalazenje savrsenog quote-a! :D

Nadam se da ce se sto veci broj vas prijaviti. ♥
Prijavam vam donosi 20 poena.
Srecno svima! ♥

14 коментара:

  1. Ti ides u cetvrtak u skolu? :o
    Ja sam danas isla :'(
    U svakom slucaju,superm post :D

    # leontinastuff :')

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.4.15. 14:39

    Meni je danas pocela skola :/ U albumu je ♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14.4.15. 19:10

    Prijava.

    AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман14.4.15. 20:35

    ja sam u školu išla već prošli utorak soo....
    no ipak prijava jer mi se sviđaju nagrade i nije pre teško, so let's go.:)
    sutra će bit u albumu.:D♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. Prijava!U albumu je! PS i meni je danas pocela skola! :/
    zeka.p.

    ОдговориИзбриши
  6. Prijava :D za 10 minuta ce biti u albumu :D

    -CuteAna777 <3<3<3

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман17.4.15. 22:18

    Prijava, u albumu je :) - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман3.5.15. 20:53

    Cao svima ovo je moj novi blog :) molim vas podrzite ga ♥ http://savetiostardollu.blogspot.com/
    Unapred hvala
    Tamara33cutie

    ОдговориИзбриши