expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 4. 2015.

Nove SOSD kartice! :D ♥

Hello dollies!

I, znam da je jako mnogo vas strasno jedva cekalo da dobije svoju SOSD karticu! Napravila sam cak 21 kartciu i zaista nisam shvatala da ima toliko devojaka koje ih zele a nisu ih dobile.
Zato cete ih dobiti sada!
Okej, pravila cu vam napisati nakon sto vam ih podelim.
Dakle, ja cu ih jednostavno sve poredjati dole a vi se pronadjite i SACUVAJTE SVOJU KARTICU U KOMPJUTER (desni klik; save image ili sacuvaj sliku).
Evo ih:






















Prinadjite svoju karticu i sacuvajte je u kompjuter.
Ovako sada cu da vam napisem neka osnovna pravila vezana za koriscenje vasih kartica.
Devojke koje su se prijavile su pocele da broje svoje poene pre engo sto su dobile karticu. TO SE NE RACUNA. Pocinjete sa brojanjem poena tek onog momenta kad dobijete kartice, sto znaci da sada sve do jedne imate 0.
Osim toga, ako neko SLUCAJNO napise vise poena nego sto u stvari ima, treba da znate da se to lako moze rpoveriti i da to nikada ne radite jer ce vasa kartica biti deaktivirana i izbacena iz funkcije, sto znaci nema vise poena i nagrada za vas. IKAD.
Sada, neke od vas su mozda primetile da u ovim belim poljima neke imate nulu, a neke ne.
To je zbog toga sto sma shvatila da su nule nepotrebne. Evo sta cete sa tim poljima.
Kada sakupite odredjeni broj poena. N aprimer, 200. Vi cete otici u Paint i tamo cete odabrati tipku 'A' koja znaci tekst. I u belom polju cete otkucati broj poena koji imate. Sacuvacete to i poslati na mejl bloggerice ciju nagradu zelite i ona ce vase poene smanjiti za cenu nagrade i psolati vam karticu sa manjim brojem poena.
Nadam se da ste sve razumele. AKo neko nije, javite se!
Kako vam se dopadaju printovi u pozadini? stvarno sam se trudila da svaki od njih bude unikatan i lep i meni su zaista svi predivni.

Sada, dosta price, idite i zaradite nesto poena! :D
Kako vam se dopadaju kartice?
Evo posto tek pocinjete, komentar ce vam doneti 15 + bonus 5 poena! ♥

33 коментара:

  1. e kako se one dobijaju ja se zovem ljuba123 ali neznam kako da nju dobijem
    pliz pomozi mi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad je kasno, trebalo je ranije da se prijavis. Zao mi je, sacekaj sledecu priliku :)

      Избриши
  2. Imam jedno pitanje da li se vazi i prosle SOSD ili samo ove??Ja imam proslu natalija ti si mi poslala moji mejlom jer si zaborevila da je stavis u post.Secas se?

    ОдговориИзбриши
  3. Prelijepe SOSD kartice, no koliko se sjecam ti si rekla da cemo dobiti pocetnih 30 poena uz SOSD karticu. Pa da li i sada to vazi?

    LanaZara

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je super. Sve kartice su lijepe :)

    IvonaX

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17.4.15. 15:58

    Sve kartice su prelepeee *-*
    Meni je moja preeeeeslatka.. :D
    -nnikolina002

    ОдговориИзбриши
  6. Ja se, nazalost nisam stigla prijaviti, no nema veze... Sretno curama ♥♥

    Carlie_Rae

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepee
    -LoveTekica
    Da li sada da napisem na svojoj kartici da imam 20 poena?

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Kartice su prelijepe. ♥
    Hvala puno. ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala mnogo...svidja mi se print na mojoj

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман18.4.15. 09:23

    Hvala na SOSD kartici! Mnogo mi se sviđa print na mojoj kartici. Kao da si znala da mnogo volim cvetni print.

    NellaDancer

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман18.4.15. 11:11

    Hvala ti do neba!Kartica je prelepa. <3Da li mogu sad da kom. starije postove i tako dobijem poene?

    - AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши
  13. Ja to nisamm radila kada sam preuzala nagrade, ja bi rekla sta zelim i poslie oduzela bodove..

    ОдговориИзбриши
  14. Ja to nisamm radila kada sam preuzala nagrade, ja bi rekla sta zelim i poslie oduzela bodove..

    ОдговориИзбриши
  15. Aaaa prekrasne su. Meni je moja najj ♥ Hvala ti na kartici :)
    paola-Cherry

    ОдговориИзбриши
  16. Jejj..hvala na kartici!
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  17. Oki, hvala. :)
    Usput, da li da računamo bodove ako SAD komentarišemo post od pre? :)

    ~Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман18.4.15. 16:48

    Hejj i ja sam glasala za sosd kkartice zas nisis napravila mojuuu ?????

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  19. Možeš li i meni napraviti jednu.
    Ja sam imala,ali sada nemam pošto mi je komp "riknuo".

    -katarina8876

    ОдговориИзбриши
  20. MinaBabyBaby18.4.15. 17:40

    Hvala za karticu! ♥
    ~MinaBabyBaby

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман18.4.15. 18:32

    Kartica mi se baš sviđa i print u pozadini mi je super ^__^

    P.S. Jel mi dobivamo poene i ako komentiramo neki post prije?

    Bijelicvijet

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман18.4.15. 19:22

    Hvala za karticu,I print mi je sjaaajan!

    -edisa_amila5

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман18.4.15. 19:23

    Hvala za karticu,I print mi je sjaaajan!

    -edisa_amila5

    ОдговориИзбриши
  24. Preekjutt su :3 Ej, da li mozemo dobijati poene za kom. Starijih postova ( iako ne verujem,jer to bi bilo prelako....) i rekla si da ces nam dati 30 poena za pocetak :o

    #leontinastuff

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман19.4.15. 12:34

    Hvala na kartici, super je!♥


    -LaraPaOla9

    ОдговориИзбриши
  26. ja sam se prijavila ali nisam dobila karticu

    ОдговориИзбриши
  27. aa jedva sam cekallaa.. ♥
    AnchyCoverGirl2

    ОдговориИзбриши
  28. eej, mogu ja dobit svoju ? ♥

    Bethy.1 (na stardollu)

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман1.6.15. 09:18

    mogu li i ja dobiti svoju.
    marijamakimaka

    ОдговориИзбриши