expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 2. 2014.

Make up sa zvezdama - Ariana Grande♥

Izvinite juce niss nisam pisala ali posto sam u subotu objavila 7-8 postova mislila sam da nema potrebe :D
Dakle zavrsila sam sa nadoknadjivanjem propustenog vremena... A sada nastavljamo sa redovnim postovima! Danas sam vam pripremila post sa make-overom za Arianu Grande.
Napravila sam vam i video da vam pomogne :D
Videcete ga kasnije...  Evo sta me je inspirisalo:

Evo i videa ( izvinite slika je jako losa i mutna snimala sam mobom :), oblacici su na engleskom za slucaj da jos neko pogleda. Delove lica imate na kraju videa...


Ok evo slike:

Mislim da nema potrebe da objasnjavam, sve je u videu:)
Kako vam se cini? Zelite li od sada videe ili da nastavim da objasnjavam? Komentarisite! ;D
Pozdrav vasa
Убаци слике 2









Нема коментара:

Постави коментар