expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 2. 2014.

Mala skola sminkanja - Sminkanje sa Natalie♥

Hejj!!!
Posto vidim da danas niko niss nije objavio, evo ja cu probiti led:D

Danas sam se zgrozila kad sam videla kako su neke devojke nasminkane...
I resila sam da cu dati sve od sebe da to sprecim!
Danas cu vam ukratko objasniti sve sto treba da znate o sminkanju, kao i koje boje da odaberete za sebe:)

Sminkanje mozda zvuci lako, ali verujte mi nije i samo mala greska moze dovesti do toga da izgledate kao klovn umesto kao, na primer, Beyonce.
I sminkanje ima svoja pravila, koja cete u ovom postu saznati.

Pocnimo od sminkanja na stardoll-u.

RUMENILO


Leva strana je prikaz toga kako vecina devojaka stavlja rumenilo. TO JE NEPRAVILNO. Tako izgledate kao davam je vruce ili kao da vas je neko osamario. Stavljajte kao na desnoj strani, ako zelite elegantan i lep izgled...
U stvarnom zivotu, rumenilo se stavlja tako sto ispod oka stavite dva prsta i drzite, i onda cetkicom nanesete rumenilo u tankoj liniji , blize uvu nego nosu xD.

SENKE
 
Koristila sam iste boje na oba oka gore. Da li primecujete razliku!? Ako se odlucite za neku vristecu boju, na primer zelenu, plavu, crvenu ili ljubicastu, koristite vise nijansi od te boje ILI razlicite nijanse.

UPOZORENJE/NEPOMENA: Nikad, nikad NIKAD ne koristite maskaru u boji, vec samo crnu, sivu ili teget. Belu u tematskim make - up ovima. Obojene maskare su propast! Nemojte nikoga podvrgnuti mucenju teranjem da gleda vase u boji nasminkane trepavice...
Trebalo bi to da zabrame zakonom! -___-

JOS NESTO: Na stardoll-u je oznacena granica preko koje mozete naneti senku, koja uokviruje oko sa 360 stepeni, i iznad i ispod. To je PROPAST!!! Evo kako izgleda:
 
 
To je na crnoj i na beloj kozi. UZAS!!!


Boje za nas

Sortirala sam vam lepo po boji kose i ociju koje boje senki da uzmete. Probajte i videcete da vam bolje stoji!
P.S. Ovo nisam ja izmislila, to je iz prirucnika za sminkanje za pocetnike :D
 
Ridja kosa - zelene oci - pege
Bledim ridjokosim devojkama dobro stoje tople boje senki, sto ce doprineti naglasavanju prirodne boje lica


 

Plava kosa - plave oci - bleda koza
Plave devojka najbolje izgledaju sa neznijim bojama za dan, a tamnijim za vece.




Svetlosmedja kosa - zuckasta koza - braon oci
Smedjokosim devojkama lepo stoje tople boje i zlatasti tonovi.



Tamnosmedja/crna kosa - tamna boja koze
Vecina devojaka ovog tipa ima tamno braon ili braon oci, koje su same po sebi osencene i naglasene. 


To je to!!! Kako vam se cini?? Nadam se da vam se dopada!! Samo da znate da sam se narocito namucila oko ovog posta jer mi je za svaku sliciu trebalo 20-ak klika misom, ali ne zalim!!! Sad barem mogu da se nadam da vise necu sretati devojke nasminkane kao klovnove.
Ako ih vidim, poslacu ih da procitaju ovo.


Da li vam se dopada? Da li se slazete? Ako pogledate prve dve slike, koja vam je strana lepsa(leva ili desna)? Komentarisite!











1 коментар: