expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 2. 2014.

Sta zelite za sledeci post?

Ovo vam nisam ranije napisala, ali sada cu vam i to saopstiti  :)
Kada sam "krunisana" (xD) za bloggericu, sledeceg dana na biologiji moja BFF i ja smo se smarale pa smo sastavile duuugu listu zvezda (ima 84 zvezde na njoj, i sve su strane) za koje cu ja raditi make-over na ovom blogu :) Sada ne mogu da se odlucim pa mi treba vasa pomoc. Koga zelite da vidite u sledecem make-over - u ??
Fergy
Fuffy
Britney Spears
Emma Watson
Kristen Stewart
Avril Lavagne
Madonna
Hale Bery
Rita Ora
Cristina Ricci
Napisite mi u komentaru ime dame ciju verziju stardoll lutke zelite da vidite u sledecem postu, kao i ako imate nekoga ko nije niko od njih 10, a vi zelite taj make-over. Ukoliko do veceras ne bude komentara, krenucu redom odozgo. Pozdrav, vasa
Убаци слике 2

4 коментара: