expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 2. 2014.

Valentine make up - Make up za dan zaljubljenih - Make up with Natalie - Sminkanje sa Natalie♥

Hejjj!!!!
Evo mene opet danas. I to sa make - up oma za dan zaljubljenih.
Ne skodi da znate, pa mozete primeniti za sledeci dan zaljubljenih i slicno...


Krenimo!! Evo gotove slike:



Srb: Pocnite sa tamno roze senkom koja ide skroz gore go obrve u prikazanom obliku. Koristite puno slojeva.

Eng:
Ok, so you're going to start off with the dark pink eyeshadow, applying a few layers on the eyelid, sweeping out to the side. Use more coats the closer you get to the eyelid.

Srb: Sada stavite srednje roze iznad oka, kao i belu sa strana nosa, kao sto je prikazano.

Eng:Next, apply the medium pink above the eye, and the white on the inside of the eye, beside the nose, as shown above.


Srb:Pocnite sa crnom olovkom iznad zelize i vucite ckroz dok ne napravite malo crno krilo, kao na slici. Sada stavite celu u donji deo drugogu ugla do nosa, a roze izmedju crne i bele.

Eng:Use the black eyepencil starting from above the pupil to the outside of the eye. Apply a small bit under the eye. Continue on with the bright pink eyepencil, and then the medium pink, until you are under the pupil. Finish off with white until you reach the tear duct.

Srb: Stavite crni eyeliner svuda gde ste stavljali crnu olovku, a beli svuda ostalo. Ne zaboravite na uglove do nosa. Dodajte obe vrste maskara.

Eng:Apply black eyeliner wherever you had applied the black eyepencil, and the white wherever you had use the white eyepencil. Continue the white eyeliner around the corner of the tear duct and up to the start of the eyelid. Fully apply both types of mascara.

Srb: Sada, usne. Nanesite pink karmin samo na jedna deo usana, prekriven na slici. Ovo ce im dati 3D izgled, a ne da izgledaju ravno.

Eng:Next, the lips. Cover your lips with a coat of pale pink lipstick. Apply a small amount of the darker shade in the middle of the lips. This helps to make your lips look more 3D, and not as flat.

Srb: Dodajte malo LUXE sjaja.

Eng: Add a little bit of LUXE lipgloss.


Srb: Dodajte malo rumenila.

Eng: Add a pink blush.

Nakit:

Ja sam uzela umetne trepavice, srce ispod oka, dijamantske mindjusice i ovaj preslatki rajf sa usicama.


Kako vam se cini? Da li vam se dopada? Jos ness: ako imate zelju za temom na koju cu raditi tutorial, napisite mi tu temu na chatu i ja cu nasminkati nekoga tako!!! ;D

Voli vas vasa

2 коментара:

  1. U kojoj trgovini si kupila rajf? Koliko je kostao?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ga ja kupila to je na drugoj me doll koja ima vise sminke od mene. Zaboravila sam kako se zove.

      Избриши