expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 2. 2014.

Nova igrica - Stardoll Dress Up Blog Stars ♥

Hejjj , evo izasla je nova igrica od autora Stardoll-a. ♥
Ja sam je videla na mobu jos pre 2-3 dana , ma i vise. ♥

Evo sad skidam na telefon , da vidim kakva je.
Inace cini mi se kao zanimljiva igrica.
Oblacenje nekig slavnih zvezda sa blogova , valjda. ♥
I , evo skinula sam na mob. :D
Sacu vam napisati kakva je... :D
Ovako , izaberete neku lutku... :D
Ja sam izabrala neku sa kosom do ramena. Inace ova prva na slici. ♥
Sada imate neke stvari i obucete je.
I na kraju je slikate... :D
Izaberete pozadinu pre toga. :D
Evo kako moja lutka izgleda na kraju:


Eto!
Igrica je super! Msm , svo to oblacenje i to.
Ali mislim da ipak nije za nas velike. :D
To je ipak za decu.
Sacuvacu je da bi igrala moja sestra od tetke. ♥

Kako vam se dopada?
Jel ste je skinuli?
-Komentarisite. ♥

Voli vas vasa ,





Нема коментара:

Постави коментар