expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 2. 2014.

Barbie make up - Make up sa Natalie♥

Hejj drage moje! 
Danas cu vam pokazati jedan lep i elegantan make up za Barbie.
Nadam se da cete uzivati. Nasla sam zanimljivu slicicu na kojoj je Barbie bez sminke. Uzas! :O


Ok, pa pocnimo. Konacno sa ukapirala Photo Scape (donekle=) pa cu od sada koristiti njega umesto painta za secenje:DDD

Prvo nanesite roze senku na kapke. Pazite da je jedan sloj i da je simetricno!

Sada dodajte belu senku u 3 sloja u uglove oka i u jednom sloju ispod obrve. I ljubicastu do pola roze, ispod bele.




Sada dodajte crnu olovku na spoljasnji, a belu na unutrasnji ugao oka. Dodajte obe vrste maskare i izvucite liniju crnim eyelinerom. Onda dodajte sloj crne senke preko dela ljubicaste blize oku.



Obojite usne nekim hot pink karminom.

Dodajte malo rumenila. Ja sam uzela ovu ss kosu, a vi ozete bilo koju samo da je plava:) Naravno dodala sam i plave oci :DD I nekoliko pari umetnih trepavica.

Da li vam se dopada? Koji moj tutorial vam je najbolji do sada? Komentarisite(molim vas)!
Voli vas vasa



















Нема коментара:

Постави коментар