expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 2. 2014.

Intervju sa rim0305 - Interwiev with rim0305 ♥

 Hejjj , evo dugo-ocekivani
intervju sa rim0305 nam stize. :D
Dakle , da predjemo na inervju. ♥

Moram samo da kazem , da je 
rim0305 najbolja i najpopularnija
devojku na celom sd-u. Toliko se
ponasa prirodno i lepo. Jednostavno je
savrsena , nije ni cudo sto je mnogima
idol.
Odsad je i meni. ♥
A i vazi sada izreka: Ne procenjuj ljude
po izgledu. :D
Ja sam mislila da je kao ostale , ali uopste nije.
Jedinstvena je , predobra , savrsena. ♥
Evo kako ona izgleda:
Ljudi moji! Savrsena je. ♥


Evo intervjua. Prvo ide na Englskom pa na Srpskom. ♥

Interwiev:

Q - Question , A - Answer 
Q-1.How did you fin stardoll?
A-1. I got to know about stardoll from girlsgogames.com.
Q-2.When you join on stardoll , did you immediately buy superstar member , or you buy later? ♥
A-2. I joined on May 2012 but bought superstar membership after 5 months. 
Q-3. How did you make this beautiful wigs? 
You have a talent , did you? :D ♥
A-3. haha :D May be. Actually I didn't know about this talent. My first wig was horrible. :D but i improved slowly & still I am trying to improve my designs :)
Q-4. Do you have inspiration for your design wigs or no? ♥
A-4. Yes obviously, without any inspiration i couldn't. I love Lenycarter, Puppysasha34, kusja & Babyfacejoo's design. I used to visit their designs for learning the procedures. :) 
Q-5. How you become so famous and popular?
A-5. Umm.. I think i am not that much popular. You can say i am well known. I used to attain parties here when i was new on stardoll. Then gradually i have become known to some peoples. Then after 1 year suddenly i found my hair design on Top 10. I was extremely happy :D It stayed on top list for 3 days but sadly i couldn't won :( then after 2 month i won the Hair design trophy on 17th june 2013, My first achievement on stardoll :D At that time so many famous designer wished me. then my visitors increases & i have become well known :)
Q-6. When you design your first and second wig , how did you advertise? Do you sell wigs , when you put on bazaar immediately?
A-6. My 1st wig was a disaster :P I deleted it after making.. 2nd one was good. I used to advertise on peoples GB regularly. I generally put 1 piece on bazaar then wait for the response. if its not sold within 1 or 2 days then i delete my design & try to make a new one. :)  

Second part of interwiev:
Q-1. Your favourite singer? ♥
A-1. Fav singer- Shreya Ghoshal, Shaan
Q-2. Your favourite designer on stardoll? ♥
A-2. fav designer- Babyfacejoo, anairam86, illumi_zaoldyek
Q-3. How old are you? ♥
A-3. I am 22
Q-4. What you become in the future? ♥
Q-4.  I am an Engineer now :)

Q: Please write some advice for our riders... ♥

A: Oho.. I am not good at giving advises. Just want to say that stardoll is only a game. You can show your talent & creativity here. But please don't take it too seriously that you envy your good friends which happens nowadays a lot on stardoll.



Intervju:
P - Pitanje , O - Odgovor

P-1. Kako si saznala za stardoll?
O-1. Saznala sam za stardoll preko sajta: girlsgogames.com .
P-2. Kada si se pridruzila stardoll-u da li si odmah uplatila ss clanstvo ili
kasnije?
O-2. Ja sam se pridruzila u maju 2012. godine , ali sam uplatila
ss clanstvo 5 meseci kasnije. 
P-3. Kako pravis tako prelepe kose?
Imas talenat , zar ne? :D
O-3. Hahhah :D , mozda. Zapravo , ja nisam znala da imam talenat.
Moja prva kreacija kose je bila uzasna. 
Ali sam polako popravljala moje dizajne i dalje se trudim da mi dizajni budu sto bolji. :)
P-4. Da li imas inspiraciju za svoje kose ili ne?
O-4. Da , ocigledno , ne mogu bez inspiracije. Volim dizajne na stardoll-u od:
 Lenycarter, Puppysasha34, kusja i Babyfacejoo. Posecivala sam dosta puta
te dizajnere i tako sam gledala i proucavala njihove dizajne. :)
P-5. Kako si postala tako poznata i popularna?
O-5. Umm , mislim da ja nisam toliko popularna. Moze se reci da 
sam poznata , ali ne toliko. Ja sam bila na dosta zurki , kad sam bila
nova na stardoll-u. I tako sam upoznala mnogo njih. Onda sam iznenada
posle jedne godine od kad sam clan stardoll-a videla da je moj dizajn kose
na 10 mestu. I bila sam stvarno , stavrno srecna (Presrecna).  I tako je
moj dizajn stojao na 10 mestu tri dana , ali nazalost nisam uspela da pobedim. :(
Posle , nakon 2 meseca sam osvojila 1. mesto za dizajniranje kose , 17. juna.2013.
godine. To je bio moj prvi uspeh na stardoll-u. :D
Tada , mnogo poznatih dizajnera je zelelo da bude na mom mestu. Tako sam
imala bas puno posetioca na mom profilu i postala sam poznata. :)
P-6. Kada si dizajnirala svoju prvu i drugu kosu , kako si ih promovisala?
Da li si odmah stavila na bazaar i prodala kose cim si dizajnirala?
O-6. Moja prva dizajnirana kosa je bila prava katastrofa. :P
Odmah sam je obrisala nakon sto sam je napravila. 
Redovno sam promovisala svoje dizajne i bazaar u knjigama gostiju
clanova. U pocetku sam samo stavila jednu kosu i cekala da se proda. I ako
se ne proda posle 1-2 dana , ja onda obrisem taj dizajn i pokusavam da napravim
novu. :)

Drugi deo intervjua:
P-1. Koji je tvoj omiljeni pevac?
O-1. Moji omiljeni: Shreya Ghoshal, Shaan
P-2. Koji je tvoj omiljeni dizajner na stardoll-u? ♥
O-2. Moji omiljeni: Babyfacejoo, anairam86, illumi_zaoldyek
P-3. Koliko imas godina?
O-3. Imam 22 godine. ♥
P-4. Sta ces postati u buducnosti?
O-4. Ja sam sada inzinjer. :)

P: Molim te napisi neki savet za nase citaoce... ♥
O: Ohhh , ja nisam bas dobra u davanju saveta. Samo zelim
da kazem da je stardoll samo igra. Na stardoll-u mozes pokazati
svoj talenat i kreativnost. Ali nemojte to shvatiti to previse ozbiljno i nemojte
pokusavati da zadivite vase dobre prijatelje , sto se stvarno cesto desava na stardoll-u. 

To bi bilo to.
Jos jednom zelim da se zahvalim rim0305 sto je pristala. ♥
HVALA PUNO! ♥
Nadam se da ce te citati ovaj inetvju. Jer smo se i rim0305 i ja
puno potrudile. ♥

Voli vas vasa ,


1 коментар:

  1. Анониман22.2.14. 16:53

    Odlican intervju! rim0305 je moj idol na Stardoll-u i bas mi je drago sto si je intervjuisala!
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши