expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 2. 2014.

Obavestenje.

Zdravo!Danas sam vrlo neraspolozena I neznam da li uopste da nastavim da pisem na ovaj blog,jer neko ko se potpisuje kao anoniman prica za mene I nataliju_lazic da smo lose bloggerice tj.najlosije na ovom blogu I kod mici na stardoll-u je napisao/la taj neko da treba da nas izbaci.Molim te priznaj ti sto se potpisujes anoniman ko si I reci sta smo ti uradile..:/ Ipak nastavicu da vam pisem.I jos nesto molim vas nemojte pisati takve komentare jer neznate kako je nama......Mnogo sam povredjena I neznam da li mogu danas uraditi bilo sta..:(

Vli vas vasa najtuznija do sada,

3 коментара:

  1. Ne nerviraj se. Odvrni muziku i uzivaj! ;D

    ОдговориИзбриши
  2. Nemoj da te ti komentari sputavaju,uvek ce biti ljubomornih fufica i uvek ce naci nekog da vredjaju. Meni se licno svidja sta obe radite. A taj anonimac ce se kad-tad otkriti. Samo nastavite da radtite to sto radite! ;) :* ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam puno sto me podrzavate...♥♥
    FunBibi123super

    ОдговориИзбриши