expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 2. 2014.

Callie's Picks - Belle Of The Ball - No.10

Hejj , stigla nam je nova kolekcija trgovine Callie's Picks.
Zove se: Belle Of The Ball , sto u prevodu znaci: Lepotica bala ♥
Dakle , evo kako izgleda izlog u starplazi:

Nije lose. :D Izgledaju kao neki kostimi za maskenbal. :D
Verovatno opet u vezi Karnevala. :D
P.S bela krilaaaaa iz Arhive su u novoj kolekciji. Ja sam skocila kad
sam videla. I to za samo 17sd. ♥

A sada , kako izgleda nova kolekcija:

(Klikni na sliku da bi se uvecala)
Nije lose , ima 2-3 stvari koje se jako traze. ♥
Ja sam za sad kupila dva para belih krila. :D

Evo i stvari za sc:
 
Nista ne kupujem za sc.
Dobro mozda ovu plavu masnu. :D
A vi? :D ♥

I evo pogledajte ovu nepravdu:
 
Ja sam ove cizme platila samo 133sc.
A kostale su jos manje u IT GIRLS  , cini mi se da je
IT GIRLS. :D
A pogledajte koliko su oni stavili da kostaju u novoj Callie's Picks
kolekciji:
 
Da , da , 6sd.
Msm , nije u redu. :///
Sta vi mislite? ♥

I da , pogledajte , kupila sam krila sad u Callie's Picks i cim
sam usla na bazaar , videla sam da mogu da se prodaju. :D
A naravno , jos stoje u Callie's Picks 17sd. :D

Evo dokaza:
 
xD xD ♥

Da li vam se svidja kolekcija?
Da li ce te kupiti nesto?

-Komentarisite. ♥

Voli vas vasa,



Нема коментара:

Постави коментар