expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 2. 2014.

Nova trgovina u starplazi - Strike A Pose ♥

Hejjj , stigla nam je savrsena , jedinstvena , originalna , interesantna ali skupa trgovina
Strike A Pose. ♥
Jako brzo sve nestaje. Do sad je sigurno sve i nestalo. Naravno kolicine
su ogranicene , kao kod LE. I ima i skupih a i stvari solidnih cena. ♥
 
Super je reklama za trgovinu. T.j grafika. Svidja mi se. ♥
Takodje , samo ss clanovi mogu kupiti nesto. :D

Evo kako izgleda izlog u starplazi na pocetku:
 
Farmerke su zakon! Ali nazalost nisam stigla da ih kupim. :'(
♥♥♥
Evo i kako izgleda cela kolekcija:
 
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kako je sve mocno. Ekstra su ovo napravili. ♥
Ima 2-3 stvari koje su stvarno skupe , a ima i majci koje su od 20-26sd. ♥
Nije previse skupo , po meni bolje nego LE. ♥

A evo kako izgleda kesa:

I sta sam ja kupila:
 
Da , da , dala sam 85sd za ovo. Ali ne zalim. ♥

Da li vam se svidja nova kolekcija? :D
Da li ce te kupiti nesto ili ste vec kupili? :D
Kako vam se svidja moj izbor? :D

-Komentarisite. ♥

Voli vas vasa ,


1 коментар: