expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 2. 2014.

Izvlacenje! :D

I evo izvlacenja!


1. Koju sam izvukla je...  Ivajovana3III ona je dobila poklon pod brojem 18 cestitam! To je onaj zuti dvosed :)

2. Koju sam izvukla je... jocajoki2 ona je dobila pod  brojem 2 cestitam! To je majica :)

3. Koju sam izvula je... MiciRainbow2 ona je dobila pod brojem 19 cestitam! To je lampa :)

4. Koju sam izvukla je... Natalija_Lazic ona je dobila pod brojem 20 cestitam! To je gitara :)

5. Koju sam izvukla je... Borovnicica ona je dobila pod brojem 16 cestitam! To je laptop :)

6. Koju sam izvukla je... Gospa-Nadja ona je dobila pod brojem 1 cestitam! To je majica :)

7. Koju sam izvukla je... ladyvalerija15 ona je dobila pod brojem 5 cestitam! To je jaje :)

8. Koju sam izvukla je... Jovanavujovic ona je dobila pod brojem 4 cestitam! To je jaje :)

9 .Koju sam izukla je... FancuEna6 ona je dobila pod brojem 12 cestitam! To je mala fotelja :)

10. Koju sam izvukla je... MissSaritaJo ona je dobila pod brojem 6 cestitam! To je jaje :)

11. Koju sam izvukla je... anjastar003 ona je dobila pod brojem 8 cestitam! To je bela haljina :)

12. Koju sam izvukla je... nika.aa ona je dobila pod brojem 14 cestitam! To je leptir :)

13. Koju sam izvukla je... IvaCoolCool ona je dobila pod brojem 17 cestitam! To je televizor :)

14. Koju sam izvukla je... VanessaAH2002 ona je dobila pod brojem 11 cestitam! To je sal :)

15. Koju sam izvukla je...monsterhigh2891 ona je dobila pod brojem 15 cestitam! To je balon :)

16. Koju sam izvukla je.... PuppySasha34-4 ona je dobila pod brojem 13 cestitam! To je jastuce :)

17. Koju sam izvukla je... Nena-Tasa ona je dobila pod brojem 10 cestitam! To je bez haljina :)

18  Koju sam izvukla je... FunBibi123super ona je dobila pod brojem 7 cestitam! To je jaje :)

19. Koju sam izvukla je... MinaBabyBaby ona je dobila pod brojem 9 cesitam! To su stikle :)

20. Koju sam izvukla je... Radoznala ona je dobila pod brojem 3 cestitam! To je jaje :)

Eto to su rezultati! Zabolela me je ruka od kucanja xD
Hvala svima koji su ucestvovali i poklone ce dobiti prvih 10 danas,a drugih 10 sutra :D
Komentarisite!
Voli vas vasa,





5 коментара:

  1. Анониман1.3.14. 16:44

    Ja sam se bila prijabila i netki je izbrisao moj komentar i sad ja nisam dibila poklon :'(

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман2.3.14. 14:15

    Hej,kad ćemo dobiti poklone?Ti si rekla prvih 10 danas,drugih 10 sutra.Prošlo je to sutra!

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман2.3.14. 15:52

      Pa ja sam svim poslala :O Nemoguce da ti nije stiglo 0.0 Ja stvarno ne znam... Svima sam poslala jos prvog dana nisam mogla da cekam to sutra xD Ne znam stvrano... Jedino da ti nije stiglo :/ Ne znam kako
      -NataStarDoll01

      Избриши
    2. Анониман3.3.14. 14:27

      Meni nije ništa stiglo :o

      Избриши
    3. Анониман3.3.14. 14:27

      monsterhigh2891

      Избриши