expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3. 2. 2014.

stardresing hair

Helou evo mene na kompjuteru konačno  a znate da če moji postovi sada bit bez puno greška i danas sam dobre volje zbog toga pa evo jednog posta o stardresing hair!

za danas sam pripremia jednu kosu koju je dizajnirala:gizeemms2
nešto o dizajnerici:ona je superstar,46lvl ,iskusna dizajnerica kosa zbilja ljepo dizajnira a evo sada i slike njenog posebnog dizajna
eto kose meni je zbilja super ljepa tu kosu prodaje na svom starbazaru za 94 sd a kupila ju je za 65 sd što mislite dali je cjena uredu? dali je kosa ljepa? dali gizeemms2 ima talent?
odgovorite u komentaru!

a sada druga kosa koju je dizajnirala:KhL0e nešto o dizajnerici:ona je 54 lvl, nije superstar,ima smisla za uređenje apartmana
evo i njenog dizajna kosa je jako ljepa
što mislite o kosi? dali je KhL0e dobra dizajnerica? 
komentirajte!

+ mali dodatak
znam znam naslov je stardresing hair ali evo jedne dobre dizajnerice interijera  njeno ime je:B4Barbie
nešto o dizajnerici:ona je 82 lvl,royalyty je i među najboljim dizajnerima interijera pa evo uslikala sam njen bazar na stranici interijer pa pogledajte pišu vam i cjene i dizajni su tamo pogledajte
ako nevidite dobro sliku kliknite na nju i uvečati če se!
koja vam je slika od ovih koje je dizajnirala najljepša?
dali vamse sviđaju dizajni B4Barbie?
komentirajte!

kakav vam je ovaj post ? Sutra ču napisati još dva veča i malu školu do tada

voli vas vaša

Нема коментара:

Постави коментар