expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 2. 2015.

5 gresaka koje pravimo koje cine nase lutke ruznim

Hello dollies!

I, moj najmanje omiljeni dan je iza nas!
Mada, mozda je taj dan mrvicu bolji zbog toga sto danas izlazi roman! ♥
Ako vec niste, obavezno ga procitajte klikom OVDE.
Dakle, danasnji post ce biti 5 gresaka koje pravimo i koje NIKAKO ne izgledaju lepo.
Pre nego sto pocnem samo zelim da naglasim da ja ovim postom nemam nameru nikoga da vredjam niti prozivam, tako da ako neko ima neku od ovih 5 stvari molim vas da se ne vredjate, jer je ovo samo moji misljenje i nista vise. ♥
Krecemo!

Greska 5#  Previse rumenila
Neke devojke ovo stavlaju jer zele da se rumenilo primeti i kad je lutka mala, to jest udaljena. Ja mislim da je odvratno i izgledate kao da ste legle na stolicu koja je sveze ofarbana u crveno, a onda vam je neko lupio samar i gurnuo vas u pecnicu. Iskreno, ako mislite da niste veste sa rumenilom, bolje ga nemojte ni stavljati.

Umesto toga, probajte...

Uzmite svetlo rumenilo koje se odbija od akademije i u jednom potezu ga nanesite na oba obraza pocevsi od spoljasnjeg ugla oka do malo iznad usta. Ovo ce vamd ati mnogo lepsi, prirodniji izgled koji ce izgledati kao da ste rumene, a ne kao da imate rumenilo. ♥

Greska 4# Previsoke, preizrazene grudi
Ja licno nemam nista protiv Star Desgn Hair grudi na stardoll-u, jer ih ja imam i mislim da jako lepo stoje na lutki. Govorim od devojaka koje pokupuju i naprave 560732421 pari grudi i sve ih natrpaju jedne preko drugih, i uz to to urade ispod drugih, pa te grudi dodju stoduple, bele i ogromne. Uz to, vasa lutka prirodno ima grudi, a kada ih popnete visoko izgledate kao da imate 2 para grudi sto izgleda JEZIVO.
Mislimd a devojek podizu grudi da bi se one videle nebitno sta obukle.

Umesto toga, probajte....

 Ja nosim grudi koje imaju osenceni vrat i kljucnu kost i ramena. Mnogo su neupadljivija i izgledaju okej kad nosite nesto sto pokriva dekolte. Ja vam iskreno preporucujem ove moje, prave se kod dizajnerke koja se zove nilay-01 (klik na njeno ime odvesce vas kod nje na bazar).

Greska 3# Ogromne kose

Ovo su kose koje su nekad i do 6 puta vece od vase glave, a devojke ih povecaju tako da je u sredini njihova celava glava i pramen koji se stavlja iza, a kosa uokviruje sve to.
Ovakve kose uopste ens toje lepo nikome i ako dajete 90 stardolara na kosu, bolje kupite kosu kja lici na nesto sa cime biste se usugile da izadjete iz kuce na glavi kad biste je imale u rl.

Umesto toga, probajte...

Kose koje se prodaju u Tress-up radnji se prodaju za najvise 25 stardolara, sto je mnogo jeftinije, a uz to su dizajnirane tako da lepo stoje na svim oblicima lica pe necete doci u situaciju da kupite kosu od 85 stardolara i shvatite da vam ne stoji lepo.

Greska 2# Previsoke usne

Ovo STVARNO ne razumem zasto devojke rade. Podgnu usne najvis emoguce tako da jednim delom pokriju nos. Stvarno mi nije jasno ne samo to sto one rade, nego i to sto ta opcija uopste i postoji na stardoll-u.

Umesto toga, probajte...

Usne ne moraju da budu superstar usne da bi bile lepe. Odaberite karmin koji vam stoji i nosite ga uz sjaj i malo maskare. Na taj nacin cete izneti svoje JA na mnogo lepsi nacin. I pokusajte da se klonite napucenih usana. Jendostavno ne stoje lepo :/

Greska 1# Ogormne trepavice

Ovako. Khm. Ja mislimd a je ovo nesto najgore sto mozete uraditi svojoj lutki. Da stavite ogromno perje na trepavice u Star Design nakit i da to narkate na oci, stavljajuci ispod tga i crnu senku, i sve zivo... Ja sma samo jednom u zivtu kupila jedan mali par trepavica i to je bila uzasna katastrofa i odjednom sam ih skinula (bilo je to u periodu kad sam tek pocinjala d apisem na ovom blogu). Molim vas, klonite s eovoga. Izgledate kao pande.

Umesto toga, probajte...

Spectacular trepavice su nedostupne, postoje na bazaru za 600 sc.Mada, ja radije volim da stavim Splendid trepavice od  po 8 sd koje su fantasticne i mislimd a definitivno treba da ih imate.

I, to bi bilo to!
Molim vas nemojte se vredjati ako imate nesto od ovoga, ovo je moje misljenje.
Da li se slazete?
Sta mislite o  ovih 5 stvari?
Komentarisite (15 poena)

8 коментара:

  1. Анониман24.2.15. 00:48

    Slazem se sa tobom u svemu sto si rekla i drago mi je da jos postoji osoba koje tako misle.Gde god krenem takvih osoba je sve vise ,neke stavljaju grudi ,neke trepavice ...i sve bi bilo u redu kad bi stavljale umereno .Ovo sto sada kazem nije vredjenje vec prijateljski savet svima koji budu procitali post a mozda i moj komentar.Sto se tice kosa ,neke kose mora malo povecati jer nisu dizajnirane "bas kako treba".Imam jednu takvu kosu,nemam nista protiv emo frizura (slika kose iz posta) smatram da nju nose samo hrabri ljudi i na sdu i u rl .Opet svako ima svoj stil ,svako odlucuje kako ce ga reprezentovati.Ostajem i ostacu pri tome da stil nije nabacati najskuplje stvari vec kombinovati s ukusom :) Pozdrav svima !!!
    P.S.Ideja za post je fantasticna.
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Emo kose ne nose hrabri ljudi, nego emotivni ljudi. Ljudi koji slusaju Taking Back Sunday, My Chemical Romance etc... :)
      ( Npr ja u rl i na sdu imam emo boy hair i one u rl uopste nisu ogromne u rl )
      # LeontinaStuff

      Избриши
  2. Mislim da znam koga si slikala na nekim slikama xd Inace, post je ok. ;)

    Ladybughaja

    ОдговориИзбриши
  3. Precool post i slažem se sa tobom :)

    ОдговориИзбриши
  4. Takve osobe su me iznervirale.Ne igram vise stardoll ali to ne znaci da necu pratiti i vas blog koji jednostavno obozavam.Mislim da bi lutka trebala da ima trepavice ali sasvim umerene.Ne treba imati kosu kao na slici iz posta.Ipak to je neciji stil i izgled nema veze sa tim kakav je neko u realnosti.Ipak post je odlican i slazem se sa tobom.

    Ana ♥♡♥(ne igram sd. pa se necu potpisivati sa CuteAna777) :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман14.5.15. 15:36

    Ja se takodje slazem sa tobom,stardoll je napravljen samo da bi smo oblacile lutke i upoznavale prijatelje,a ne se IZIVLJAVAMO sa svim tim sto si navela gore.Svi mi se trudimo da izgledamo lepo ali ponekad preteramo..izivljavamo se i kad smo ss i royality jer smo kao popurarniji od drugih ali nismo.Ovo sto si napisala treba svako da vidi i svako da se popravi.Hvala mnogo sto si ovo napisala :)

    -CandyMasa1233-

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман9.7.15. 23:25

    meni su trepavice super :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман18.11.15. 20:42

    Neke vole da preteruju sa trepavicama

    ОдговориИзбриши