expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 2. 2015.

Obavestenja u vezi Makeup Takmicenja 2 ♥

Hello dollies!

Dakle, ovako, razmisljam o tome da pocnemd a pravim listu 10 najgorih dana u mom zivotu i kad bih to uradila, ovaj bi bio jedan od njih -.- Kao da sam navukla neku kletvu ili tako nesto.
No da vas ne zamaram, imam nekoliko stvari da vam kazem pa cu odmah preci na njih, da ne bih duzila.
P.S. Post sa takmicenjem mozete pogledati OVDE i obavezno se prijaviti ako vec niste.


Ovako, posto mi se Makeup Takmicenje jako dopada planiram da napravim (posle ovog) jos nekoliko, ako Bog da sto bi rekla moja nastavnica srpskog. :) ♥
Verovatno ste primetile da sam uzela Barbie kao lice ovog takmicenja. To je zato sto ce svako Makeup Takmicenje koje budem pravila ubuduce imati zastitno lice. Ovog puta, to je Barbie. ♥
Rekla sma da cemo odrzati takmicenje ako se prijavi 20 ili vise devojaka, ali se prijavilo mnogo vise vas nego sto sma planirala. Sad, posto sam vam zadala mini zadacice koje treba d aobavite kako biste imale prijavu, nemam nameru da neke izbacim samo zato sto nisu medju prvih 20.
Trenutno, prijavljena je 21 devojka. Ja sam resila da vam dam jos vremena da s eprijavite, i to cu uraditi.
Imate vremena da se prijavite do ponedeljka. U ponedeljak pre podne prijave su zatvorene i ja pisem prvu rundu. Zato, ako vec niste, obavezno se prijavite.

Nisam sigurna koliko ce se devojaka prijaviti pa vam ne mogu reci tacan raspored rundi i ispadanja, ali mogu vam reci da ce broj rundi biti dvocifren i da ce u prve dve tri ispadati po 5 devojaka, a u svim ostalim po jedna nedeljno i to cemo raditi sve dok ne dodjemo do top 10, pa top 5, pa top 3 i tada ce stvari postati bas napete.

Naravno, u bilo kom delu takmicenja vi imate pravo da kazete da ne zelite vise da se takmicite, ako vam dosadi ili imate previse obaveza (mada cu se ja truditi da vam za zadatke treba sto manje vremena).

I, jos jedna stvar.
Prva tri mesta od prosle godine, Mini-Maus. , zippygirl6 i jos jedna devojka (ja se STVARNO izvinjavam, ali ne mogu da se setim da li je to bila DivaKata ili CelebJasna, mislim da je to bila jedna od njih dve. Molim jednu od vas koja jeste neka se javi dole u komentarima), prva 3 mesta imaju direktan prolaz u top 15, u slucaju da se prijavite, naravno.
Vi ste, za sada, sigurne od ispadanja. :)

I, to je to! :)
Da li ste uzbudjene? ♥
Ako se niste prijavile, obavezno to uradite odmah :D
Koemtarisite :)

6 коментара:

  1. Анониман27.2.15. 09:45

    Natalija ne razumijem,jel se ja moram ponovo prijaviti jer sam se već prijavila ili...?Uglavnom,prijava još jednom :D
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.2.15. 14:47

    Ja sam se prijavila super sto praviz opet makeup takmicenje zippygirl6

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.2.15. 15:22

    Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Takmicenje je bas super jedva cekam prvi zadatak♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман27.2.15. 16:58

    Ja sam se prijavila ali neznam ni ja koja sam bila na onom prije, jednostavno ne mogu se sijetiti, neznam opće ni ko je bio prvi dok nisam pročitala, neznam, sory.♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши