expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 2. 2015.

Bethany Mota makeup - Makeup sa Nathalie #126 + HVALA VAM NA 100+ CLANOVA + Outfit za nicole321cool2

Hello dollies!

Ogroman naslov, zar ne?
Ovo mi je 7. post danas XD
Pa, posto imam vise stvari da uradim u ovom postu, krenimo sa prvom.
HVALA VAM NA 100 CLANOVA!
Vi ste NEVEROVATNE i mnogo vas volim!
Posto mi je jako zabavno sa ovim zeljama, resilas am malo promeniti pravila!
U narednih 7 dana (dakle, do sledece subote) na Asku mozete napisati bilo kakvu zelju koju imate, i bica vem ispunjena. Korsitite #300000Pregleda ili #100 Clanova i vasa zelja ce postati stvarnost!
Ja sam duh iz carpbne lampe i u ovom postu cu ispuniti dve zelje!

nicole321cool2 je trazila da je obucem drugacije. Izvini Nato, ali obecala sma da cu ispuniti zelje :/

Levo je outfit koji je imala na sebi, desno je kako sam je ja obukla.
Meni se ovaj outfit mnogo svidja mislim da bi trebalo da ga probas. :)
Kako se vama dopada?

Sada, idemo na makeup!
Ako znate ISTA o meni, znate da je Bethany Mota moj idol. Obozavam je i kad bih mogla da izaberem jednu osobu da upoznam, to bi bila ona. Zato sma jako uzivala dok sam uradila ovaj makeup.
Inspiracija:

(Imam ovaj poster *Q*)
Evo kako sam je ja napravila xd:

Kao sto vididte uopste nije nesto, prost je za napraviti i treba vam jako malo sminke za njega.
Koraci:


1. Uokcirite oko crnim ajlajnerom bez izvlacenja igde.
2. Stavite belu olovku i belu senku u uglove ociju.
3. Stavite crveni karmin koji se dobija od akademije.
4. Dodajte rumenilo koje se dobija od akademije.


I, to je to! :D

Rekla sam vam da je jako jednstavno! :D

Kako vam se dopada makeup?
Imate li zelju?
Komentarisite (15 poena)

4 коментара:

  1. Meni se outfit i make-up bas dopada ♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.3.15. 18:05

    Make-up i outfit su mi predobri,a ako ću imati koju želu napisat ću ju na ask, inaće, zakon si.♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман2.3.15. 09:52

    outfit je super! hvala!




    -nicole321cool2

    ОдговориИзбриши