expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 2. 2015.

Simple non-ss makeup in 20 sd - Makeup sa Nathalie #121

Hello dollies!

Pa, jedan odvratan dan je iza mene i ja jedva cekam da se zavrsi sutra i da se izvrnem u krevetu kaod a sutra ne postoji... A onda da zagrizem sledecu nedelju, zato sto mi je sledeca nedelja jako teska :/

Okej, da vas ne zamaram, idemo na nasu temu...
Dakle, ja sam vec radila ovu vrstu makeup-a ali nije bas najsvetlije prosla, pa sam se ovde ogranicila na 20 stardolara i otisla u Starplazu. Posle malo truda uspela sam da napravim makeup koji istice sve lepote vaseg lica, a ne kosta vas puno.
Takodje cu vamd ati par saveta kako da izgledate lepo i da istakvete delove svog lica bez mnogo sminke. ♥
Pa, pocnimo sa makeupom! ♥
Kao sto vidite, jako je jednostavan i ne treba da znate da sminkate da biste ga napravile. ♥ Pa, pocnimo! ♥

Stavite crni ajlajner preko cele gornje i spoljasnje polovine donje linije ( ne izvlacite nigde).
Ajlajner kosta 4 sd, sto znaci da nam je ostalo jos 16 sd. ♥

Stavite beli ajlajner u obliku slova V na unutrasnje uglove ociju bez izvlacenja! ♥ I ovaj ajlajner je 4 sd, i sada nam je ostalo 12 sd. ♥

Stavite obe maskare i na gornje i na donje trepavice. Obe maskare zajedno staju 7 sd, sto znacid a nam je preostalo 5 sd. :)

Stavite belu olovku tamo gde ste stavile beli ajlajner. Olovkoa je isto 4 i sad nam je ostao sam 1 sd. On je visak :)

Sada cu vam pokazati kako da potpuno besplatno nasminkate usne. Umesto karmina, odaberite odredjenu boju usana koja vam se dopada i samo stzavite sjaj. Sjaj preskocite ako niste uspele da skinete onaj besplatni, jer on vise nije dostupan. Dakle, ako nemate sjaj, samo ga nemojte stavljati.
Razlog zasto koristimo prirodnu boju usana umesto karmina je jer je to velika usteda, a boje su jako slicne. Evo pogledajte:

Ovo su samo neki od karmina koje ja imam, a jako su slicni bojama na usnama. Definitivno probajte. :)

:)

I, kako vam se svidja makeup?
Probacete ga? :D ♥
Obavezno komentarisite (15 poena)

3 коментара:

  1. Анониман20.2.15. 15:10

    Meni se Make- up veoma dopada. Verovatno cu ga probati.Ako mozes poseti moj blog http://kreativnostimasta.blogspot.com/ Hvala♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada makeup :) Ocena 10/10 ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.2.15. 12:57

    Jako mi se svida makeup, sigurno cu ga probati :)

    ОдговориИзбриши