expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 2. 2015.

Obavestenja + predlog! ♥

Hello dollies!

Danas nam je divan dan, divan dan, divan dan....
Meni je rodjendan :D XD
Hehe, :)
Dakle, ovako, imam neka obavestenja i predlog. Pocnimo. :D

Okej, dakle, danas je Misila trebalo da me postavi za administratora, tako mi je rekla u poruci. To znaci da je nasa kampanja uspela i da cemo imati stranicu sa romanom! ♥
Jeej! Takos am uzbudjena *q* Postacu administrator. Mici me jos nije stavila, ali trebalo bi uskoro. :D
Cim me postavi, ja cu pronaci sve delove romana i staviti ih na jedno mesto. Mocicete da ih citate kad god pozelite.

Imam predlog za vas. Ovako, posto ste vi odabrale da novi roman bude na temu akcije, prvo sam mislila da roman i bude na temu akcije. Ali onda sma se setila da je puno devojaka zelelo i romane na temu porodice i karijere, pa sam dosla do odredjenog zakljucka.
Sta ako, ja budem uklopila akciju, karijeru i porodicu, i da roman nema temu, vec da se bavi sa ove sve tri. Tako cete sve biti zadovoljne, a radnja ce biti komplikovanija, zamrsenija i zanimljivija.

Obavezno komentarisite i napisite sta mislite. :D
15 poena

11 коментара:

  1. Kao prvo, SREĆAN ROĐUS! Kao drugo, ideja je savršena. Jako sam se oduševila kada sam to pročitala. Jedva čekam! Btw, htela sa pitati da li ćeš staviti i roman Trougao kao i Hej ti?

    Macakuca10

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Natalija postavicu te sutra ujutru. :)
    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  4. Srećan ti rodjendan sve najlepse sa zakasnjenjem

    ОдговориИзбриши
  5. Srecan Rodjendan,ideja je super.Bice zanimljivo :)
    -MissSaritaJo

    ОдговориИзбриши
  6. Sretan ti rodjendan!! (kasnimmm...sorkacc)
    I da zelim toooo!
    Biti ce jaaaaaaaaaako zanimljivooo!! *-----*

    ОдговориИзбриши
  7. Sretan rođendan lepto, super mislim ce 3 ajmo reci dela romana u jednom biti super, to mi se jako sviđa.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман2.2.15. 19:35

    Srecan rodjendan! ideja je bas super♥
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши