expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 2. 2015.

Taylor Swift - Blanks Space makeup tutorial - Makeup sa Nathalie #120

Hello dollies!

Otkazan nam je sesti cas!
Moje odeljenje i ja:
(Ja sam ovaj u skunji haha XD :D)

Okej, to nije nasa tema!
Dakle, nasla sam jednu pesmu koja mi se mnogo svidja!
Sigurna sam da ste je vec cule, ali ako niste mozete to uraditi klikom na link dole.
Taylor Swift - Blank Space
Nisam ogroman fan Taylor Swift, ali ova pesma je savrsena *Q*
Kad sam odlgedala spot 45008895432. put primetila sam da je makeup iz spota jako lep i resila sam da vam pokazem kako da ga napravize na sd! Dakle, evo kako izgleda makeup:

Mozda vam izgleda komplikovano, ali uopste nije.
To je taman makeup u kome su boje pretezno haldne, ako ne racunamo usne. Mozda ste mislile da ne mozete nositi tamne senke i karmine u isto vreme, ali ovo je primer da mozete.
Pocnimo! :)

Okej, prvi korak je da stavite crni ajlajner i izvucete ga. Stavite ga svuda sem u unutrasnje uglove oka.
Onda isto to ponovite i sa crnom olovkom.

Stavite sivu senku sve od oka pa do obrva, stavljajuci najvise do ociju. Ovako treba da dobijete neki ombre, kao na slici. 

Sada uzmite crnu senku i napravite taj ostri oblik crnom bojom, koji treba da se zavrsava kod ajlajnera. Potrusite se da stavite malo vise u spoljasnje uglove ociju.

I, stavite maskaru. Stavite maskaru za duzinu i na gornje i na donje, a za volumen samo na gornje.

Stavite crveni karmin i sjaj na usne.

I, to je to! Evo kako sve izgleda na kraju:

Po mom misljenju jako lici, Makeup mi se mnogo dopada, mada sam mozda previse posvetlela obrve. Ali, sem toga, makeup je odlicno ispao. Slazete se? ♥

(Kliknite na slikud a biste je uvecali (Vazi za sve slike gore))

Pa, ako mene pitate, prilicno lice.
Senka na slici Taylor malo  vuce na plavo, ali to je zbog osvetljenja. Pogledajte u spotu i videcete da je sivo crno. ♥

Pa, to je to! ♥
Kako vam se dopada makeup?
Da li mislite da lici? ♥♥
Je l' vam se dopada pesma?
Nadam se da vam se dopalo. Obavezno komentarsite (15 poena) :)
P.S. Ako vec niste, obavezno se prikljucite Giveaway-ju u ovom postu:

2 коментара: