expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 4. 2015.

Egg Hunt - 1 & 2

Hello dollies!

I, kao sto znate, jako smo neaktivne i pisemo jako malo, narocito bloggerica za novosti...
Ali dobro, nema veze, posto cu ja sada preuzeti d apisem novosti jer ona ocito nema nameru da to uradi. Dakle, pre engo sto procitate post komentarisite roman OVDE.
Sada, hajdemo na novosti! :D
Ako vec niste, evo kako da dobijete ova dva predmeta:

Dakle, prvi predmet je preslatka majica sa zekom i evo gde cete je naci:

Dakle, idite u bilo koji salon lepote. Moze biti vas, a i ne mora. Sa leve strane videcete plavo jaje. Kliknite na njega i nagrada ce vas cekati u apartmanu. ♥
(P.S. Ako vas to zbunjuje, lutka nije moja, vec moje kumice. ♥)

Drugi predmet je jako cute kapa sa usima. Evo gde cete je naci:

Dakle, da biste dobile crnu kapu s usima, samo idite na Design, i na istom mestu, s aleve strane, cekace vas jaje. Kliknite na njega i jaje ce biti u vasem apartmanu.

Jeste li uspele da nadjete predmete?
Kako vam se dopadaju? :)

6 коментара:

  1. Bloggerica za novosti je jako neaktivna :( Oba predmeta su slatka♥

    ОдговориИзбриши
  2. Da,neaktivna je ipak nije moje da to komentarisem tako da necu.Pa i vlasnica je neaktivna i ne secam se kad je poslednji put pisala post (mozda za Bozic).Sve jedno,ja sam dobila oba predmeta ali taj drugi sam nasla u design fashion :D.Mozda je kod svakog razlicito.Ja sam nasla kombinaciji za majcu ali usi mi deluju ne moguce za kombinaciju :/

    ОдговориИзбриши
  3. Oba predmeta su jako slatka.
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  4. Predmeti su slatki, ali malo vise majca! *_* ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam dobila obadva predmeta i vec sam ih uspijela iskombinovat...

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши