expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 4. 2015.

Iznenadjenje za vas - izaberite jednu od 4 nagrade! ♥

Hello dollies!

Komentarisite roman klikom OVDE.
Dakle, sve vec znate da je blog jako neaktivan... Bloggerice malo pisu, imamo malo pregleda i komentara, jednostavno, blog polako propada.... Meni je jako zao zbog toga i zato sma resila da nadjem nacin da vam sve to nadoknadim!
Puno sam razmisljala kako to da uradim i resila sam da vam ponudim 4 izbora za nagrade. Vi cete u komentarima napisati koji zelite i ako nagrada koju ste izabrali ima najvise glasova i ako je najvise devojaka zeli, dobicete je! :D
Znam da vas zanima koje su, pa zato hajde da odmah predjemo na nagrade!

1# Nagrada - Ogromni haul!

Dakle, vec i same znate da smo skoro u Starplazi imale jako puno novosti: zatvaranje miss sixty i Killah trgovina, novu Subscouture kolekcije, zatim Callie's Picks i sad je tu i IT GRILS... Naravno, bio je tu i Gift-O-Meter i naravno, potrosila sma puno novca i kupila sma jako puno stvari tako da ako vi zelite da ih vidite, napisite to u komentarima i ja cu napraviti ejdan divovski, ogromni Haul u koji ce MOZDA biti ukljucen i mini giveaway :)

2# Nagrada - 11. deo romana unapred!
Dakle, znam da sam zavrsila 10. deo jako napeto i da svi jedva cekate 11.! I, zato sam resila da, u slucaju da izaberete nagradu broj dva, ja cu objaviti 11. deo CIM se skupi dovoljan broj komentara, necu cekati ponedeljak. Eto, znamd a je puno vas to trazilo, pa ako vecina bude trazila to, 11. deo dobicete cim se nakupi potreban broj komentara. :D

3# Nagrada - SOSD Party!

Nismo BAS, BAS odavno imali zurku! AKo budete izabrale ovo, napravicemo zurku, osmisliti dress kode, igracemo se istina-izazov, borbu odjevanja, pricacemo i zezacemo se! Imacemo i sifru kako bi bile sigurne da ne dodje niko ko nije pozvan. Dakle, ako zelite SOSD party, glasajte za njega! :D

4# Nagrada - Nova sansa za SOSD kartice!

Znam da neke od vas misle da su SOSD kartice zastarele i sad su vam verovatno i dosadile, ali nekoliko devojaka mi se javilo i pitale su me kada ce imati novu priliku za SOSD karice, pa ako se sakupi dovoljan broj devojaka koje to zele, organizovacu novu sansu za dobitak SOSD kartica. :D

I, to bi bilo to!
Sada, pazljivo pogledajte svaku od ovih nagrada i odaberite onu koja vam izgleda najprimamljivije. Kada ste se odlucile koju zelite, sledite korake ispod.

U komentar napisite beoj nagrade koju zelite!
Imate pravo da glasate samo jednom tako da mudro iskoristite priliku koju ste dobile.

I, to bi bilo to!
Glas za nagradu koju zelite donosi vam 15 poena!
glasajte i jedva cekam da vidim rezultate!
P.S. Nagradu sa najvise glasova dobicete SAMO ako bude bilo vise od 15 komentara! :D
Glasajte! ♥

35 коментара:

  1. Анониман13.4.15. 15:21

    Ja glasam za drugu nagradu.
    -nnikolina002

    ОдговориИзбриши
  2. Nemogu se odlučit između druge i četvrte, ali budući da nemam SOSD karticu, biram tu mogućnost :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман13.4.15. 15:45

    Glasam za haul :)
    ~Directioner9895

    ОдговориИзбриши
  4. Biram 4. mogućnost, jer bi mi to jako značilo.

    LanaZara

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман13.4.15. 16:50

    Biram 2
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13.4.15. 16:51

    Biram 4#.


    NellaDancer

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман13.4.15. 17:24

    Biram 4.

    pookloon1Royale

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман13.4.15. 18:08

    Ja biram SOSD karticu.

    DinaSrce

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман13.4.15. 18:24

    Biram drugu ;)) - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  10. 2# Nagrada - 11. deo romana unapred!
    -MissSaritaJo ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман13.4.15. 20:46

    4 :)
    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман13.4.15. 20:52

    Biram 2 nagradu :D
    -ninaaa6

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман13.4.15. 20:54

    Pod 3

    -NenaNensi8

    ОдговориИзбриши
  14. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман13.4.15. 21:02

    Glasam za opciju 4.

    frtic

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман13.4.15. 21:28

    broj 3.♥
    -DIvaKata

    ОдговориИзбриши
  17. Ja mislim da je najbolji haul. SOSD kartice nekako vise nisu aktualne, party ne, roman cemo i tako i tako dobiti. Tako da moj glas ide haulu. Btw opet pocinjem brojati poene, zadnji put se sjecam da sam imala 400 tako da pocinjem od tamo.
    - 415 -

    ОдговориИзбриши