expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 4. 2015.

Mini Back To School Competition - Rezultati prvog kruga! ♥

Hello dollies! :D

Mogu li samo da naglasim koliko sam uzbudjena povodom cinjenice da treba da objavim 11. deo romana uskoro i da je to verovatno jedan od meni licno omiljenih delova! Posto sma toliko uzbudjena, ja vama jednostavno MORAM dati mali Sneak Peak:
-jako je dugacko
-new moon
Dakle, nadam se da vas zanima sta ce se desiti jer ja kipim ovde nedelju dana sedim na iglama i cekam da ga objavim! Samo, necu ga objaviti ako ne skupimo jos dva komentara, zato brzo kliknite OVDE i komentarisite! :D
Kliknite OVDE da vidite post sa ovim takmicenjem. :)
Okej, sada, idemo na nastavak tamicenja....
Devojke, ja sam iskreno, razocarana.
Koliko sam lepe outfite ocekivala! Neke od vas se napravile outfite koje me teraju da pocinjemd a mislim da cak ni ne idu u skolu jer su im lutke polu-gole. Namerno nisam spomenula da PAZITE na dress code skole jer sam znala da vidim koliki ce se broj vas toga setiti ali s eiznenadjujuce mali broj devojaka setio.... No, hajdemo pogledati vase radove...

LaPaOla9
Ocena: 6/10
Okej. Ovako. Prvo, sve je dobro iskombinovano i sve se savrseno slaze osim masnice koja je potpuno unistila ceo outfit i potpuno je nepotrebna. Kostala te je 1 boda. Zatim, tu je jedno rame koje je na bretele a to nije dozvoljeno u skoli, po skolskim pravilima oblacenja. To nosi 2 poena. I, za kraj, oduzela sma ti jos 1 poen zato sto je ovaj citat dobar, ali ga je upotrebilo jos na primer 3 devojke pa sma svakoj oduzela po bod.

NiceLory12
Ocena: 6/10
Outfit mi se jako dopada, osim farmerki koje su uz taj duks promasaj. Uz sirok duks treba birate uske farmerke, jer ovako lutka izgleda debelo i neskladno.  Zatim, ovo sto ti nazivas citatom uopste nije citat nego nesto sto bi trebalo da bude smesno, a to nije ono sto se ovde trazi.

CuteAna777
Ocena: 2/10
Ovde su prekrsena 2 pravila: prvo je skolsko a drugo je modno. Posto je takmicenje vezano za skolu recicu prvo njega: Osim ako ne ides u skolu za mafijase ili tatoo artist-e, ZABRANJENE su majice koje otkrivaju stomak. Da li se stvarno tako obuces kad ides u skolu? Naravno da ne. A sem toga, NIKAD, NIKAD, NIKAD, PA CAK NI TAD, NEMOJTE nositi crno uz braon. NIKAD! Tri osnovna modna pravila kombinovanja su nikad ne nositi crno uz braon, nikad ne nositi teget uz crno i nikad ne nositi zlatno uz srebrno. Zapamtite.

zeka.p.
Ocena: 3/10
Obuci komplet koji se dobija od akademije je tako nemastovito. Sa ovom maramom to izgleda toliko babski i toliko zenece da ja to vama ne mogu da opisem. Kao da imas 6o godina i krenula si na roditeljski svom unucetu, i to u mini suknji -.- Izgleda kao stjuardesa, sem sto one umeju da uklope odecu. Ne svidja mi se bas kako braon ide uz teget....

amilap.
Ocena: 9/10
Ovde imamo jako lep outfit koji se savrseno slaze i nemam tu sta dodati, sem da bi mozda mogla dodati nesto da razbije monotoniju. Mada, i ovako izgleda lepo. Samo mi taj quote nije bas vezan za skolu, a outfit je medju najboljim...

DivaKata
Ocena: 8/10
Outfit mi se jako dopada, jedini problem je quote koji je vise njih ponovilo pa to oduzima poene. Outfit je za skolu sasvim okej. :)

bekaminaemka
Ocena: 5/10
Kvout je okej... N edopada mi se kako ove drecavozute marticke idu uz neznu vanila zutu boju... To nije nas dobra kombinacija:/ Takodje, nisam bas sigurna oko ovih rukava, kod nas je to zabranjeno.

KittySarrah1122
Ocena: 8/10
Outfit mi se veoma dopada... Jedva sam cekala da se neko seti kozne jakne xD. Ove patike su mi jako lepe, i super idu uz ovu majicu na kojoj se nalazi pop of colour u vidu zlatne zvezde. I jako mi se dopadjau maleni zlatni detalji na torbi jer savrseno upotpunjuju outfit. Bravo! :)

Dakle, kao sto ste verovatno primetile, devojke koje su najbolje uradile su DivaKata, amilap. i KittySarah1122. One dobijaju po 150 poena na SOSD kartici i neka mi napisu svoje zelje u komentare, kao i koje predmete do 100 sc zele. :)
Ako ste se prijavili za takmicenje a nema vas ovde, to je ili zbog toga sto se niste potpisali prilikom prijavljivanja, ili zbog toga sto nisam nasla outfit ni u albumu ni u prezentaciji, ili zato sto ste se kasno prijavili.

Eto, nadam se da ste zadovoljne, jer ja nisam!
Ne zaboravite, roman izlazi veceras kako bi vas cekao sutra :)
Komentarisite :))
(15 poena)

21 коментар:

  1. Wow! Meni se samo jedan outfit svideo 0.0
    Gde ste nalazile te citate,pa ih ima 4? xD

    LeontinaStuff c':

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.4.15. 18:52

    Čestitam amilap.,baš se dobro sredila.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.4.15. 19:17

    Cestitam DivaKata, amilap. i KittySarah1122, stvarno ste se super sredile!
    P.S. Jedva cekam da objavis sledeci deo romana *-*
    -nnikolina002

    ОдговориИзбриши
  4. Lepi oufiti,ali gde je moja lutka?! :(
    -zeka.p.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ♥♥♥Ja vec duze vreme nisam belezila bodove na SOSD kartici,a imam ih preko 2920(moram uzeti neku nagradu xD)..sad cu poceti opet da ih belezim :D
    Hmmm,koju zelju?Mozda da napravis rozi smokey eye?Naravno moze da sadrzi jos boja,ali da bude glavna roza...A za 100 sc....imam u listi zelja neke stvari za 90 sc(kaputi iz Basica),pa moze taj sivi kaput ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala tebi, Natalija i ostalim curama! Cestitam i vama dvjema. :)
    Iz liste zelja, ako moze jedan od ovih Basics kaputa, a zelja, proljetni outfit na mojoj lutci? :D

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.4.15. 08:18

    Outfiti su svi lepi, ali neke devojke nisu pazile da to bude prikladno za školu. Meni se najviše sviđa outfit koji je napravila DivaKata.

    NellaDancer

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam :D Najj mi je od Amilap ♥
    paola-Cherry

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.4.15. 18:05

    Pa razumijem da si mi odutela bodove za natpis no nema veze, a ni odjuću nisam baš točno namjestila.xD
    Čestitam amilap. i KittySarah1122, a i svim ostalim jer glabno je sudjelovat.:)♥♥
    Za 100sc ću stavit nešto,a želja da napraviš makeover na meni, hvala ti.♥♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  10. Najviše mi se sviđa outfit od KittySarah1122 :)

    IvonaX

    ОдговориИзбриши
  11. Cestitke najboljima.,,Skola za mafijase'' hahaha oplakah.Sve jedno hvala na savetu necu vise NIKADA.Pozz :* :* :*.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши
  12. Meni se video samo outfit od Amilap. !!!
    Ona je PRETALENTOVANA Za outfite!!!


    Leontinastuff

    ОдговориИзбриши