expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 4. 2015.

Egg Hunt 4 + Nova BASICS kolekcija ♥

Hello dollies!

I da, jesma pocela s aizradom SOSD kartica, ne brinite nista!
Danas jsmo dobili poslednje jaje sakriveno na stardollu, sa iznenadjenjem u njemu.
Evo gde je, kako izgleda i sta se krije u njemu:

Mozete ga naci levo od poruka, i u njemu su ove cipele.
Pa, meni licno nije nista posebno, mislim da te cipele nikad necu nositi xD
I da, imamo novu BASICS kolekciju.
Evo kako ona izgleda:

(Kliknite na sliku da biste je uvecali).


(KLiknite na sliku da biste je uvecali).

Predmeti su prepreprepresavrseni i mnoogo mi se dopadaju *Q*
Odmah sam kupila kardigane i majice koje se nalaze gore desno na prvoj strani u svim bojama koje postoje jer mi se jednostavno previse dopadaju *0*
P.S. Ne ocekujte da redovno objavljujem novosti, samo sam sad, eto, ugrabila momenat slobodnog vremena. :)

Idem da nastavim da pravim SOSD kartice.
Jeste li supele da nadjete jaje i kako vam se dopadaju cipele?
Kako vam se svidja kolekcija i da li cete kupiti nesto? :)
Komentarisite! :)
(15 poena)
P.S. Devojke koje ste se sad prijavile za SOSD kartice, NE RACUNAJTE JOS POENE jer mozete da pocnete sa dobijanjem poena tek kad dobijete karticu. 

9 коментара:

  1. Svidja mi se kolekcija, a poklon i nije nesto.

    LanaZara

    ОдговориИзбриши
  2. Odma sam kupila onj sal .Cipele onako nisu nesto... Mozete objasniti sata su to SOsd kartice jer ja nemam pojma

    ОдговориИзбриши
  3. Kolekcija je cool...stvarno nisam ocekivala da Basics dobije kolekciju,a i sve da jesam,nisam ocekivala da bude ovoliko lijepa

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se kolekcija, imam cipele. *O*

    ОдговориИзбриши
  5. Super kolekcija,nasla jaje
    -LoveTekica

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17.4.15. 13:08

    Nasla jaje,jedva cekam sosd a jedno pitanje jer se ovi sadasnji poeni racunaju ili moram ispocetka skupljati za nove sosd kartice.

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  7. Nasla jaje i pre posta x9
    Kolekcija je presavrsena,kupila sam pola *---*
    Neaktivni ste u poslednje vreme :|

    # leontinastuff C:

    ОдговориИзбриши
  8. Kolekcija je preeedobra, nadam se da će uskoro naparviti još koju! Šalovi su najbolji. Planiram kupiti sve (za cure). :D

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман18.4.15. 11:20

    Nasla sam jajee,ali necu nositi poklon koji se doboija,a sto se tice Basics-a kolekcija je odlicna.Vec sam nesto kupila.
    - AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши