expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 4. 2015.

Selena Gomez - Come & Get It Stardoll Makeup - Makeup sa Nathalie #136

Hello dollies!

Komentrisite roman klikom OVDE!
I, dakle, kao sto se mozda i secate, odavno je neko od vas, kad ste trazili one zelje, trazio Selena Gomez makeup. Pa, evo, ja sam se skanila da ga uradim i odabrala sam jedan od njenih najpoznatijih, a to je onaj iz spota za pesmo 'Come & Get It' koji mozete pogledati klikom ovde. Predpostavljam da vec znate kako on izgleda, a ako ne evo kako:

Levo je slika gde malo bolje mozete videti taj makeup.
Pa, sada kada znate kako izgleda, evo pokazacu vam kako sam ga ja uradila:

Da, znam, nista spektakularno, ali mi se svidja kako izgledaju oci u ovom Lorde stilu.
Selenatori, uzivajte (citajte Lino). Krecemo! :D

Pocnite tako sto cete staviti ovaj fake sivi ajlajner nesto iznad ociju, na ivice ovog tamnijeg dela oko ociju. Mozete ga naci u Starplazi za 45 sc. ♥

Sada povezite spoljasnju ivicu oka sa donjom ivicom ajlajnera, kao na slici, za taj Lorde efekat koji cemo kasnije popuniti zlaznom bojom.

Sada popunite zlatnom pocevsi od unutrasnje ivice oka pa sve do crne, i preko nje, ali samo malo, tako da crna ostane u obliku slova V koje popunjava zlatna, kao na slici.


Sada stavite crnu olovku u ovliku slova V na spoljasnje zglove ociju, da bismo dobile balans. :)

Zaokruzite oci crnim ajlajnerom bez izvlacenja igde. 

Dodajte obe maskare. :)

Uzmite drecavocrveni karmin koji ste dobile od akademije i nanesite ga ma usne.

Tada! :D

Kako vam se dopada makeup?
Da li mislite da (makeup) lici? :D
Komentarisite (15 poena)! :D

14 коментара:

  1. Анониман14.4.15. 20:49

    make-up mi se sviđa, samo bi ja možda stavila drukčiju kosu jer mi se ova baš ne dopada.:) inače je baš lijep make-up i mislim da baš liči .:)♥♥
    -DivaKata♥

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijep makeup, dosta liči. Ali bih ja promijenila kosu kao i boju kose u crnu. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.4.15. 09:48

    Lici i bas je lep.Iskoristicu ga. <3

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Makeup je predivan ruž mi se jako sviđa! (kako stoji).

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan make up.♥ hahh, ja već brojim one poene (već ih imam 65) xD


    LaraPaOla9

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман18.4.15. 11:22

    Make-up je super i lici na Selneu,koristicu ga!

    - AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican make-up.Ja sam ga trazila i PRELEPO si ga uradila mada bih ja stavila neku drugu senku.Nema veze i ovako je super i lepo je sto si ga uradila :D.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican make-up.Ja sam ga trazila i PRELEPO si ga uradila mada bih ja stavila neku drugu senku.Nema veze i ovako je super i lepo je sto si ga uradila :D.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши