expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 4. 2015.

Put oko sveta - Makeup sa Nathalie #136

Hello dollies!

I, posto vas naslov vero vatno zbunjuje, precicu na poentu!
Kroz istoriju, zene nisu imale sminku kao danas. Ipak, cinjenica da nemate sminke ne znaci da ne treba d aizgledate dobro, zar ne? Zene sirom sveta su u razlicitim drzavama koristili razlicite tehnike i predmete umesto sminke kako bi dobili zeljeni izgled, koji se razlikovao od drzave do drzave. Ja sma uzela nekoliko najzanimljivijih i napravila ih na stardoll-u, da bih vam ih pokazala.
Neke od ovih ce vas zaista nasmejati, kao na primer to sto su zene u Antickoj Grckoj koje nisu imale spojene obrve LEPILE dlake izmedju njih, ili to sto su zene u Japanu bojile lice u belo. Uglavnom, da ne duzim, hajde da pocnemo! ♥

#Egipat
U egiptu, zene su ugljem uokvirivale oci u potpunosti, zato ne stedite na crnom ajlajneru i olovci. Senka je obicno bila neke smele boje, kao sto je plava ili zelena, a popularne boje za usne bile su narandzasta, crvena i roze. Kosa je bila cesto upletena i uokvirivala je lice.

#Grcka
Dap, evo Grcke :D Oni su malo preterali s apostovanjem prirodne lepote, pa su zene koje nisu prirodno imale spojene obrve lepile konjsku dlaku izmedju pbrva jer je bio trend da brva budu sto vece i deblje. Ako malo razmislite, to i ima smisla - kao sto je sada mnogo lepse imati bujnu i gustu kosu. Neke zene dodaju vestacku kosu (umetke) i trapevice na svoje lice, a zene za 1000 godina ce se tome smejati, zar ne razmisljate tako? :D

#Indija
Zene u indiji su takodje uokvirivale oci ugljem. Koristile su nezne nude boje na usnama i uvek su stavljale tacku na celo ili izmedju obrnva. Kose su im ovek bile zategnute u cvrste i zalizane pundje koje su ukrasavale svezim cvecem. I nosile su teske, glomazne i upadljive mindjuse koje su im istezale usi :/

#Japan
Zene u japanu su bojile lice, usi, dekolte, ramena i ledja u potpuno belo. Na oci su stavljale ajlajne rkoji su dugacko izvlacile, donji deo je uvek bio narandzast ili crven, a usne su bile crvene ali su bojile samo sredisnji deo, kao Kraljica Srca. Svi smo gledali crtani Mulan, zar ne? ;D

#Francuska
Zene u Francuskoj su bile blede, i tada za njih nije postojalo nista kao previse rumenila. Obrazi su bili upadljivo roze, kao i sune, cesto su crtale mladeze i nosile kose kao sto je ova. A, zelele su svima d apokazu kako su nezne i osetljive pa su zelele providnu kozu. One koje je nisu imale su crtale vene po dekolteu i grudima. Znam, znam, boze.

I, to bi bilo to!
Sada, moram nesto da vas zamolim, odnosno da vas pitam.
Da li ste mozda primetile da brojac komentara na romanu pokazuje 204, a da imamo samo 200 komentara? Da je komentar koji je jedna devojka ostavila koji glasi '200. komentar' poslednji iako bi trebalo da posle njega ima jos 4 komentara? Molim vas idite tamo i proverite.
I ako imate neki savet ili znate kako to da sredimo molim vas to napisite dole.
I, naravno, napisite sta mislite o ovim makeup tutorialima od zemlje do zemlje, koji vam je najlepsi, a koji vam je najsmesniji? :D xD
Komentarisite! :D
(15)

22 коментара:

  1. Haha, presmiješno je! Naj mi je Grčka i Japan. Umirem od smijeha,doslovno xD.
    paola-Cherry

    ОдговориИзбриши
  2. Najbolji post koji si dosad napisala. :)

    LanaZara

    ОдговориИзбриши
  3. Najbolji post koji si dosad napisala. :)

    LanaZara

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.4.15. 19:29

    Meni je najbolja Indija samo bez ove tacke na celu. Najsmesnija mi je iz Japana...
    -nnikolina002

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali u Indiji stavljaju tacke na celo! 0.o

      zeka.p.

      Избриши
    2. Анониман23.4.15. 14:28

      Pa znam,ali kazem da bi bile lepse bez toga.
      -nnikolina002

      Избриши
  5. Анониман22.4.15. 19:54

    Pa ovo je stvarno smiješno, baš su lutke ono, pun pogodak.:)♥ haha.
    U Japanu su bile gejše, a možda ih ima i još(neznam, mislim da ne), one su meni najljepše djevojke starijeg doba, ali ne sliče baš ovom jer one su stvarno predivne, njihove haljine su mi naj.*O* I Indija mi je jako lijepa.:)♥♥♥ Lijep i smiješan post.xD
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Super post.Stvarno mi se jako svidja i jedan je od tvojih boljih postova ♥♥♥ Najsmesnije su mi ove iz Japana i Grcke hahah xD

    ОдговориИзбриши
  7. Hahah super post :) Od Grčke je presmiješno xD

    IvonaX

    ОдговориИзбриши
  8. Haahah pree post.Hahaha Japan si napravila O.R.I.G.I.N.A.L :D.Super post.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман23.4.15. 09:54

    Najlepse su mi zene iz Francuske,a najsmesnije zene iz Grcke i Japana. Xd
    - AnaMarijaStar2

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман23.4.15. 13:29

    Stvarno ne znam koje je smešnije. I u vezi komentara na romanu: brojač komentara kaže da ima 204 komentara jer se broje i odgovori na komentare. A ona devojka koja je napisala 200. komentar možda nije brojala odgovore. Ako je uopšte brojala. U stvari, možda je to napisala kad je bilo 200. komentara, a posle je neko napisao odgovore... Joooj, sad sam se skroz zbunila! Svejedno, najbolji i najsmešniji (pored ,,Look your worst challenge") post.

    NellaDancer

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман23.4.15. 13:51

      Ja sam to napisala, sigurno su neke pisale odgovore pa je zato inace kada sam ja gledala bilo je 199 komentara:O

      Избриши
  11. Анониман23.4.15. 13:53

    Najsmješnija je Grčka:)

    ОдговориИзбриши
  12. Post je zanimljiv, ali molim te pogledaj kartcu i posalji mi kako smo se dogovorile na stardollu plzz hitno je. :(

    ОдговориИзбриши
  13. woow! ovo je fantasticno *__* ♥ najviše mi de dopada Grčka! :')

    ОдговориИзбриши
  14. WOW! pre post :D
    Najbolja je grcka xDD
    Najlepsa je Indije :333

    # leontinastuff :D

    ОдговориИзбриши
  15. Grcke i Indija su najbolji

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  16. Indija je naljepša a Grčka najbolja. ♥

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман30.4.15. 21:20

    Hahahaha crkla sam od smeha a pogotovo kada sam videla Grcku i Japan,
    neznam kako si dosla na ideju da napravis meke-up iz raznih zemalja mislim da je ovo najbolji post koj sam procitala u ovih nedelju dana.

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши