expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3. 2. 2014.

Dizajniranje sa Natom # 10 Majica sa cvetom :)

Zdravo svimaa! Ovakvu majicu koju cu vam sada pokazati kako se pravi ,videla sam kada je Mici pravila nagradne igre i onda je ta majica bila poklon :) Moja drugarica nije mogla takvu da napravi pa me je zamolila da pokazem kako se pravi :D  I da ne zaboravim... U postu PITANJE ZA VAS najvise glasova je imala prva kosa tako da cu nju objaviti kako se pravi sutra :D

1.
Izaberite ovu majicu koja kosta 6 sd-a

2.
Onda osvetlite laticu(ako umete vec onda ne morate da gledate uputstva na slici gore) Pise vam na slici sta da uradite i gde se osvetljuje
Gotova majice xD
Bilo je bas lako da se napravi :)
Sada da vam kazem sta sam htela da dodam u postovima... Ovako imam jedan dodatak za postove sa dizajniranjem i jedno iznenadjenje za vas :D
Novo sto dodajem je ovo:
Etooo! Posto svaki dan objavljujem po jedan post sa dizajniranjem onda cete svakog dana u ovom postu naci pbednike i pobednicke dizajne! Danas su jako lepi pobednicki dizajni,zar ne?

A sada malo iznenadjenje ko prvi komentarise dobija poklon,ali to nije bitno to i nije neko iznenadjenje na kraju krajeva xD Ovako... Svake nedelje objavljivacu pobednika u najkreativnijem dizajnu! Sad kako to xD Ovako... Napiste mi porukom na Stardoll-u nesto sto biste voleli da vam pokazem kako se pravi i neko ko mi posalje nesto sto je jako kreativno i zabano dobija poklon :D Nadam se da vam je jasno i ne racunam ako mi napisete zelju u komentaru (na Stardoll-u se zovem NataStarDoll01) Ali ako me nemate za prijatelja mozete mi napisati u knjizi gostiju xD Inace ja ne prihvatam zahteve tako da bolje da pisete u knjizi gostiju :D
Pokloni su vredni tako da se potrudite da budete sto kreativniji! :D Ako nemam nijednu poruku onda poklon dodeljujem nekom ko mi se javi u nedelju u postu vezano za ovo! Nadam se da vam je jasno!
Bas dugacak post xD
Voli vas vasa


1 коментар: