expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3. 2. 2014.

S.O.S for you ♥

Hejjj!
U poslednje vreme mnogo profila na stardoll-u
je hakovano.
Zaista morate biti obazrivi. Inace nista od stardoll profila.
Ja sam napisala vama stranicu za to na ovom blogu:
http://sveostardoll-u-milica.blogspot.com/p/kako.html
Ali i dalje skoro svi kojima su hakovani profili i koji
su procitali ovo pitaju kako da kontaktiraju stardoll...
E pa , evo kako:
Mozes poslati na e-mail: support@stardoll.com tvoj problem. Pokusaj
da pises na Engleskom ili Svedskom. Jer oni najbolje razumeju ta dva jezika.
Ako ne znas Engleski ili Svedski , ili ni jedan od ta dva, jednostavno idi
na google prevodilac i napisi na svom jeziku i obelezi Engleski ili Svedski i
oni ce ti prevesti! I ti njima to posalji.
Oni ce ti odgvoriti najbrze sto mogu , moze da se desi i da cekas do nedelju dana.
Ali vredi. Sve ti objasne. Naravno odgovorice na Engleskom ili Svedskom.
Ti prekopiraj tekst koji su rekli i prevedi na google prevodilac. :D
Mozes im pisati na ovu adresu , pismom:
STARDOLL AB
Luntmakargatan 26
S 111 37 Stockholm
SVEDSKA
Za bilo koje posebne probleme slobodno nas kontaktiraj preko stranice:
http://www.stardoll.com/hr/help/contact.php i za vise nacina na koje nas mozes dobiti. ♥

Eto. Sada mislim da vam je sve jasno. ♥

Voli vas vasa , 

3 коментара:

  1. Анониман31.1.15. 19:10

    Ja imam profil i jedna devojcica me je hakovala. Ja mogu da udjem preko faceboka na profil. Ja nisam potvrdila email, ali ona jese svoj. Da li ja mogu nekako da vratim svoj profil?!Jako sam radila i dostigla 19 nivo skoro 20! Puno mi znaci ovaj profil!!! :( Molim vas pomozite mi!!! :(( Na stardollu se zovem diza08 :(

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.6.15. 15:43

    ja sam imala stardoll i neka mi je htela prodati kosu ja sam rekla za 2 sc ona kaze ne i pitala sam je kako je uplatila ss a ona mi je rekla oces da ti uplatim i ja sam joj dala loz i kad sam htela da udjem i nista stardoll mi se zvao funkatarina123

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.6.15. 15:44

    :( tuzna sam pomozi mi

    ОдговориИзбриши