expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 2. 2015.

#35 SIDS♥

Helouu. ♥

Evo me opet sa vama.♥

Izvinjavam se na neaktivnosti,
razloga ima vise, ali je najveci je SKOLA.
Na pocetku sam dobijala lose ocene i zbog toga mi je sve zabranjeno.
Neta sam imala samo preko mobilnog i zato nisam pisala.
Opet ponavljam to je samo jedan od razloga. 


Jako mi je zao sto sam zapostavila ovu rubriku,
pa sam odlucila da nju prvu da pisem.

Ovaj post ce biti drugaciji jer dve lutke nemaju 1 nego cak 3 zajednicka predmeta!

Prva je KatyCat339
Ovako, outfit je okej.
Ovaj duks mi se ne svidja iako sam ga kupila, nisam odusevljena.
Outfit je napravljen od rare stvari i zbog toga izgleda skupo.
U stilu je 'bad girl' ali i nije.
Ne bih nista vise dodavala. 

Druga je Evil_Barbie_
Takodje outfit je okej.
Outfit nije preteran, izbacila bih taj telefon.
Nije u mom stilu, nesto mi ne ide ovaj dzemper uz outfit
ali ukusi su razliciti i ne bih mogla dalje komentarisati.


Njihove zajednicke stvari su:

Pocinjem od masne:
Bila je u CP's-u, kostala je cini mi se 9 stardolara.
Cena je prihvatljiva a masnica je preslatka.
Vise nije u prodaji kao i ostale stvari iz starih kolekcija CP's-a.

Onda su helanke:
Rare su takodje, isto su bile u prodaji po nekoj maloj ceni.
Ja ih imam zato sto su bile rare i onda sam iz fazona kupila.
Nisu mi nesto preterano lepe,ali nisu ni lose.
Mozete ih pronaci na bazaaru,a sada ne znam koliko se cene krecu za njih.

Platforme:
Presavrsene platvorme iz Nelly-ja!
Nesto sto mi je bukvalno izmaklo iz ruku.
Imala sam ih na WH i onda su odjednom nestale.
Sada muku mucim da ih nadjem.


To bi bilo to!
Koju sledecu rubriku zelite SIDS,FPW ili TROOS? 

Ko bude komentarisao dobija 15 bodova na SOSD kartici.

Xoxoxo,





5 коментара:

  1. Super post. Svidja mi se i jedan u drugi outfit i nekako su u mom stilu. Voljela bih da sledeci post bude Troos. :) ♥
    ~FancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.2.15. 19:33

    SUPER!! NAJBOLJA SI BLOGERKA I CESCE PISI SVE POHVALE!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Lep post :) Ovi outfiti svakako nisu moj stil ali mogu reci da su interesantni.Helanke su zaista bile do skoro prepoopularne ali sada to ocigledno nisu ,nasla sam ih kod jedne devojke za 15 sd ali ih nisam kupila jer nisu moj stil.Tako da od svih navedenih stvari zao mi je samo masne sto je nemam :/
    Drago mi je sto si ponovo tu i nadam se da ces cesce pisati ♥♥
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  4. Outfiti su bas u mom stilu i mnooogo mi se svidjaju.Te pantalone nisam nikada videla ali mi se jedine ne svidjaju.Zalim sto nisam kupila tu masnu a takodje i taj duks HOT BUYS jer mi je predivan.Ta majca save the future mi je divna i sve sam to mislila da kupim ali nisam se previse interesovala za njih.Sada zalim i trazim ih na bazaaru za ispod 100 sd.Post je odlican.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши
  5. Outfiti su bas u mom stilu i mnooogo mi se svidjaju.Te pantalone nisam nikada videla ali mi se jedine ne svidjaju.Zalim sto nisam kupila tu masnu a takodje i taj duks HOT BUYS jer mi je predivan.Ta majca save the future mi je divna i sve sam to mislila da kupim ali nisam se previse interesovala za njih.Sada zalim i trazim ih na bazaaru za ispod 100 sd.Post je odlican.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши