expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 2. 2015.

New HotBuys outfit #14

Hej Girls!

Danas nam je stigao novi HB predmet:


To su ove štikle koje bi išle uz dugačke
svečanije haljine.No ja sam napravila
malo drugačije outfite.
No mogu i kratke haljine.

Outfit za SD:


Jako mi se sviđa ova haljina jer nije obična 
kao ni ova torbica što je napravilo
štikle savršenima.


Koristila sam:



Ukupno: 34SD




Outfit za SC:


Vjerovali ili ne,crna je boja jako elegantna
i najlakša za ukombinirati.
Dodala sam ovaj tamni ali
sjajni kajš koji dovodi haljinu do izražaja.
Da bih ubila crnu boju dodala sam
ovu slatku smeđu torbicu.



Koristila sam:





Ukupno: 182SC




Što mislite o HB pre dmetu?
Dali ste ga kupili?
Koji vam je outfit bolji?
Zašto?




Sljedeći post ove rubrike izlazi kada izađe novi HB predmet.




Komentirajte.




(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



2 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Cipele su mi grozne.Oba outfita mi se svidjaju mnooogo.Mozda malo vise onaj drugi jer nema svako 35 SD.Svidja mi se kako si uklopila kais i slatku braon torbicu.Sve u svemu nije bas moj stil ali cu kupiti outfit.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши