expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 2. 2015.

New HotBuys outfit #13

Hej Girls!

Ispričavam se što nisam bila aktivna no stvarno imam obaveza
i ne stignem ni na komp a kamoli na Stardoll,ovako
će biti sve češće no trudit ću se da vam pišem.


Najnoviji HB predmet je ova jakna:


Kao što vidite to je pomalo neobična jakna
koju bi rijetko tko i obukao,a cijena je malo velika
ne vrijedi tolko.


Outfit za SD:


Jakna je uklopljiva ali samo uz svijetlo,
ni slučajno tamno.


Koristila sam:


Ukupno: 26SD




Outfit za SC:



U ovom outfitu sam stavila bijelu suknju,
nije ni ispalo tako loše i dodala makasinke boje
jakne.


Koristila sam:


Ukupno: 124SC



Što mislite o HB predmetu?
Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?



Komentirajte.




Sljedeći post ove rubrike izlazi kada izađe novi HB predmet.



(Komentar ovog posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)




2 коментара:

  1. Ma jakna je fenomenalna ,sto se tice outfita :prvi me se zasvideo dok me je drugi ostavio bez daha (ne znam zasto xD)Slazem se za to da se jakna ne kombinuje sa tamnim stvarima ,ne izgleda lepo tada. Ne znam da li da kupujem tu jaknu (koliko mi se svidja toliko mi se i ne svidja ) :D
    Svaka cast ,divan post *Q*
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Moj savjet:ako ti se jako svida jakna i mozes si ju priustiti,pa zasto da si ne kupis?Vjerojatno ces ju stalno nositi,a imas tu i 2 outfita kako ju mozes nositi :)


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши