expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 2. 2015.

Miss Midnight - Blue smokey eyes - Makeup sa Nathalie #122

Hello dollies!

I, jeste li uzbujdene oko romana koji izlazi sutra? :)
Da vas podsetim: novi delovi romana izlaze svakog ponedeljka. ♥
A sada, idemo na nasu novu temu :D
Dakle, makeup koji cu vam danas pokazati je taman i savrseno se uklapa uz outfit koji imam na sebi trenutno xD
Ali nema veze sa njim. Nazvala sam ga 'Gospodjica Ponoc' zato sto me asocira na ponoc. ♥
Krenimo :D

Iskreno, meni se makeup mnogo svidja, i nije tezak za napraviti. Zapravo je puno laksi nego sto izgleda :D

Uzmite svetlo plavu senku i stavite je u dva sloja u obliku na slici.

Sad uzmite tamniju senku i stavite je u dva sloja, tako da drugi bude veci od prvog i da s eprvi moze videti. Tako dobijamo smokey efekat. ♥

I sada uradite isto to sa 4 sloja crne. Vidite li efekat koji zelimo? :D

Uzmite crnu olovku i njome povucite preko cele donje linije oka. Ovako cete izbalansirati boje i tezinu sa gornjei donje strane.

Stavite belu olovku na unutrasnju polovinu gornje linije oka. ♥

Stavite beli ajlajner u obliku slova V na unutrasnji ugao oka i crni na sve ostalo, samo ne izvlacite nigde.

Stavite obe maskare i na gornje i na donje trepavice. ♥

Na usnama vam je dovoljans amo sjaj, jer je na ocima teska sminka.


I, to je to! ♥
Rekla sam vam da je jako jednostavno, a izgleda (ako mene pitate) fantasticno. ♥

Kako vam se dopada mekaup?
Kako biste ga ocenile?
Probacete? :)

Komentarisite (15 poena)

3 коментара:

  1. Makeup je prelijep ♥ Vectra555, jelda? ;D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.2.15. 15:48

    Odusevljena sam makeup-om ali stvarno odusevljena, cim skupim dovoljno sd-a kupujem sve plave sjenke potrebne za ovaj make-up jel ga moram sto prije isprobati :)) - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se make-up i ne svidja.Nije moj stil.Ali ovako je odlican.Mozda ga i isprobam.

    CuteAna777

    ОдговориИзбриши