expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 2. 2015.

DIY - Kamin u sc u 3 koraka! ♥ + Giveaway

Hello dollies!

Ovako. Khm. Mislim da sam juce upravo gledala najlepsi romanticni film u svom zivotu, a gledala sam i Titanic, i Notebook, i 3 metra iznad neba, i I want you, i If I stay, i P.S. I love you...
Od svih, ovo je najdivniji film ikada.
Twillight! Sumrak. Verovatno cete umreti od smeha sto sam ga tek juce gledala (juce sma gledala prva 2 dela) ali ja nesto nisam gotivila glumce sve dok ih nisam videla u ovom filmu *Q*
Sad kad sam videla, odjednom idem da kupim knjigu da citam, i da se molim da izadje 6. deo... :D

Ok, udavila sma vas, ali morala sam da vam kazem *-*
Okej, u Valentines day postu sma vas pitala da li zelite da vidite DIY za kamin u sc, i dosta vas je reklo da, pa sam resila da vam to napisem u postu. ♥
Krecemo. Trebace vam:

(Kliknite na sliku da biste je uvecali)

Trebace vam:
-jedan sztardesign poster sa vatrom na njemu koji cete poslati sa lazne lutke
- 2 ove bele grede koje kostaju po 27 sc u 'Uradi sam' delu Shuite Shop-a
- 2 stuba koje kostaju po 45 sc u istom tom delu SS-a
- bilo kakvi predmeti kojima cete ukrasiti kamin, tj. staviti ih oko kamina kad zavrsite

1. korak
Okej, pocnite tako sto cete postaviti poster na od prilike centimetar visine od poda, i onda staviti dva stuba tako da oba dodiruju pod donjim delom, kao na slici.

2. korak

Sada dodajte dve lestve, Gornja neka bude na vrhu stubova, a donja iza stubova, tako da donjim delom dotacinje pod. (Vidi sliku).

3. korak

I, sada je samo vrememd a ukrasite kamin! Ja sam stavila tepih i psa, a vi mozete iznad njega okaciti neki venac ili sliku, mozete staviti saksiju sa cvecem pored ili na njega, mogu to biti dve fotelje i stocic... Samo pustite masti na volju. :)

Eto, to bi bilo to. ♥
Videle ste kako je jednostavno i jeftino.
Probacete?
Da li vam se dopada?
P.S. Sada imam jedan mali Giveaway za vas. Poklanjacu jedan poster sa vatrom (upravo ovaj koji sma koristila). AKo zelite da ga osvojite sve sto treba da uradite je da komentarisete roman OVDE i onda komentarisete ovaj post. Oba komentara moraju biti najmanje 2 reda duga.
I, da, one dve slicice iz prethodnog Giveaway-a koji je bio u postu za Valentines day osvojila je CuteAna777. Slike te cekaju u apartmanu. :)
To bi bilo to od mene za danas. Prijavite se za Giveaway i obavezno komentarisite :)
15 poena

7 коментара:

  1. Анониман17.2.15. 11:48

    Jedva sam cekala ovaj post!!Svidja mi se kamin i napravicu ga.Mislim da cu imati mali problem da napravim ovu vatru,ali pokusacu nekako..Zato bih volela da je dobijem :)Super si napravila kamin :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideja. Bas sam htjela da kupim kamin,ali nikako da nakupim sd za njega. :/ Sigurno cu probati.. Nisam sigurna da li ce ispasti bas kao tvoje,ali potrudicu se :) Ako bih dobila ovo iz Giveaway-a bilo bi mi mnoogo lakse. :)
    ~FancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  3. super post.Kamin mi se dopada ali nisam sigurna da li cu ga uraditi jer sam planirala nesto drugo za uredjivanje mog apartmana.Slike su divne.Hvala mnooooooogo.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши
  4. super post.Kamin mi se dopada ali nisam sigurna da li cu ga uraditi jer sam planirala nesto drugo za uredjivanje mog apartmana.Slike su divne.Hvala mnooooooogo.

    -CuteAna777

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam takođe oduševljena Twilight-om! Post ti je super, jako mi se svidja kamin. Verovatno ću ga napraviti u jednoj sobi. Baš mi se svidja kako si napravila. Jednostavno i jeftino.

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam takođe oduševljena Twilight-om! Post ti je super, jako mi se svidja kamin. Verovatno ću ga napraviti u jednoj sobi. Baš mi se svidja kako si napravila. Jednostavno i jeftino.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман21.2.15. 16:44

    Ovako : Ja nisam bila aktivna na ovom blogu jer sam stvarno zanemarila i stardoll, i kompjuter, i vlastiti zivot. Samo sam ucila, ucila, ucila i radila sta treba.
    A sada shvatim - nedostajao mi je stardoll a pogotovo ovaj blog. I zato sam odlucila da se aktiviram.
    Post je bio super. Ne, ne smejem ti se sto si tek juce gledala Sumrak :D Ja sam procitala sve knjige + Kratak drugi zivot Bri Taner plus sam po ko zna koliko puta odlgledala sve dilmove. Mislim da je to stvarno predivna i presavrsena prica i stvarno mi je drago da je i romanticna i vampirska.
    Ne mogu da opisem recima, sem mozda da kazem da sam Twilighter ( Koji je ponosni flasnik pravog bioskopskog postera The Breaking Dawn part 2 ( A dobila sam ga od bioskopa :D ) ) i da je film pre super.
    I svidja mi se kamin, naravno :D
    Solaratack

    ОдговориИзбриши