expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 2. 2015.

Outfiti iz nove kolekcije #11

Hej Girls!

Jučer nam je stigla nova kolekcija trgovine:
Evil Panda


Kolekcija nije moj stil,ali ima par stvari koje mi se sviđaju :)
Kolekcija ide više na "pank".


Prvi outfit:


Jakna mi se jako sviđa i morala 
sam ju uklopit u outfit.
Outfit nie loš no jedino mi se ove
sandale/štikle ne sviđaju,
umjesto njih bih stavila bijele štikle
ili još bolje pink :)


Koristila sam:





Ukupno: 33SD i 160SC




2 outfit:


Jako mi se sviđa ovaj outfit,
samo da nema ovog kostura na prsima
bio bi onda baš sasvršen outfit.


Koristila sam:




Ukupno: 27SD 



Koji vam je outfit bolji?
Zašto?
Da li biste što promijenili?




Sljedeći post ove rubrike izlazi kada izađe nova kolekcija.




Komentirajte.




(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)


1 коментар:

  1. Drugi outfit je lepsi .Ne ,ne bih nista menjala u otfitu .Promenila bih kad bih mogla da haljina bude dostupna svima no okej xD
    U prvom mislim da je malo previse ovih bodljica sta vec .Mozda bi bilo bolje da si stavila crni dzemper i neke pantalone iz nive kolekcije.Cipele su jedan od retkih predmeta koje mi se uopste ne svidjaju iz ove kolekcije.
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши