expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 2. 2015.

Haul #10 - Wild Candy, Nelly.com, Star Design Moda

Hello dollies!

I, obecala sam vam ogromni haul zbog 300 000+ pregleda i evo ga!
Nadam se da cete uzivati i da ce vam se svideti!
Kad zavrsim ovo, idem malo raditi na Makeup takmicenju. :)
Poslusajte OVU pesmu, mnogo mi se svidja!
Pa, krenimo!


Najveci broj predmeta je nedostupan, neki su Star Design... Videcete vec.
Hajde d apocnemo sa nekoliko Wild Candy haljina. Jako mi se dopala i mislila sma da bi lepo isla uz bele Nelly stikle i beli Nelly dzemper na zakopcavanje, pa sam je uzela. ♥

Ova roze je jako lepa i meni se bas dopada kako ona stoji na lutki. Mislim da se moze nositi uz puno toga i savrsena je za non-ss lutke, kao i trgovina Wild Candy u principu. :D
Ova mi se jako dopada i volela bih oversize majicu sa ovim printom u rl. Podseca me na sezdesete i jednostavno mi se svidja :DD
I imamo jos jednu WC haljinu, ova je sa zebra printom, sivo-crna, i po mom misljenju jako lepo stoji i moze se nositi uz puno toga, pa mislim da je vredi kupiti.

Ovo mi se  mnogo svidja i nije mi jasno zasto ga nisam kupila dok je bilo dostupno i kostalo 8 sd ( a gledala sam ga tada), nego je plavusa sacekala da bude nedostupno i platila 3 puta vise... Ipak, drago mi je da ga imam.

Ako vas zanima, ova haljina je thinerling, i moze se jeftino naci na bazaru. Kupila sam je na bazaru da bih je dala u makeup takmicenju, inace mi je okej, nista posebno.

Ovo su jedne obicne crne mrezaste hulahopke, nista zanimljivo. Idemo dalje :)


Ove carape mi se bas svidjaju jer obozavam ovakve carape, i kad sam ih videla moralas am d aih imam, pa... 0:)

Obozavam koze pantalone. Ovakve imam crne, i kad sam na jednoj devojci videla crvene odmah sam ih potrazila i nasla za 28  stardolara, sto je nesto manje od onoga koliko sam platila crne. Ipak, mnogo mi se dopadaju i mislim da vrede svake pare.

Iscepane star desgin farmerke, nadjene na bazaru kod jedne devojke jeftino, pa ja reko' sto da ne. :D


Ovo je suknja iz najnovije kolekcije Pretty 'n' Love, meni se mngo dopada i mislim da nije skupa. Trenutno je imam na sebi pa mozete pogledati ako vas zanima kako sma je iskombinovala. :D

Ovu suknju sma zagledala jedan dan, i trazmisljala da je kupim, pa se predomislila. Onda sma otisla u apartman i videla da imam majicu, torbicu i cipele koje se savrseno slazu pa sam pokusavala da nadjemd evojku kod koje sma je videla. Uspela sam i sad aje moja :D

Ovu suknju sma ugledala bazaru kod jedne devojke za jeftino, iskreno nije nsita posbeno ali slatka je, pa sam je kupila.

Ovaj sorts sam odavno htela, i sve vreme razmisljam d alid a ga uzmem ili ne, i na kraju sma prelomila i kupila ga pre par dana.

Ovu Star Design suknjicu sam takodje nasla jeftino,  mnogo mi se svidela, jer sma mislila da savrseno ide uz Zip It Top ili recimo roze BASICS top, mada bih volela da jiej probidna. Ali, sta je, tu je.

Ovaj sorts mi se mnogo dopao, i boje, i print, i kroj, i sve xD Morala sma ga imati jer sam u glavi imala milion outfita sa njim. :D

Ovo je suknja koja mi se mnogo svidja! Nedostupna je, kupila sam je na bazaru. Nisam sigurna u kojoj radnji, mislim miss sixty, ali ipak proverite. Vec sam je nosila i laka je za kombinovanje a izgleda vrhcina :D

Ovo je visokostrukirana suknja sa jako lepim printom i ako mene pitate, sa jako lepom paletom boja. Cim sam je ugledala, u glavi su mi iskocili nekoliko predmeta, pa sam je kupila i kako mi se svidja :)

Ovo je nekoliko stvari koje sam kupila za apartman za dan zaljubljenih. Srca su iz antidote, kuce s kapicom i cvece sam dobila od stardoll-a za svoj stardolovski rodjendan XD, kuce sa povocem i stapic sma skinula jer mi se mngo svideo stapic XD, a ovo u cipeli sma kupila u Furry Friends jer mi se mngo svidja sve sto se nalazi u cipelama :3, i ovaj buket lizalica mi je trenutno omiljena stvar u sobi, koliko mi se svidja....

Ovaj top sam pre svega kupila da bih ga nosila uz suknju iznad interijera i ljubicasti sorts, jer se savrseno slaze uz to dvoje. Da nisam kupila to dvoje, ne bih ni njega, ali posto lepo ide uz njih, uzela sma ga :)

 Ovaj BASIC top mi je jedna devojka ponudila za 30 sc i ja sam ga kupila, mada nisam esto luda za njim pa sam ga resilad ati u makeup takmicenju. :3

Ovo je dzemper koji sam slucajno ugledala na bazaru i mnogo mi se svideo!
BIo je za 60 nesto sd i ja sam ga pretrazila jos nekoliko puta dok ga nisam nasla za 18, pa sam ugrabila priliku i kupila ga. Jako mi se svidja i ide savrseno uz crne kozne pantalone iz nelly. :)

Videla sam da je izasla nova The Jet Set trgovina, pa sam kupila neke cipele i ove narukvice. Narukvice su mi jako lepe i iznenadila sam se kad sam videla da su u sc. Volela bih da ih imam i u RL. A cipele koje sam spomenula cete videti dole.

Ovo je majica koja je takodje nedostupna, i po meni prelepa. Ne znam zasto nisam stavila etiketu, verovatno sma zaboravila. Uglavnom, na njoj pise DON'T BREAK MY ♥, iz Pretty 'n' Love je i ja sma je platila 22 sd, vi pokusajte da je nadjete (ako zelite) po sto nizoj ceni.

Ovaj korset sam kupila iz meni nepoznatog razloga, verovatno sma htela da donji deo prekrijem suknjom pa da koristim gornji deo, ne znam. Osim u te svrhe, uzasan se...

Ovaj top sam slucajno nasla u Bizou, ucinio mi se lep i hetin. Lepo stoji, pa sam ga uzela. Mozete ga naci jeftino na bazaru, pretrazivacu, u Bonjour Bizou radnji. ♥

Ovaj top je jako lep i moze se nositi uz mnogo toga, mozete ispod staviti BASIC brus ako ztelite jer je providan, ali meni se svidja ovako. ♥

Ovo je stardesign top koji sma jeftino nasla an bazaru jedne devojke, i dopalo mi se kako ide uz roze Wild Candy pantalone i crne starke, pa sam ga kupila, mada ga (naravno) nikad nisam niti cu obikla.

Ovu kosulju sma videla na bazaru i nikako je nisam mogla naci za manje od 70 sd, i jako me je obradovalo kad je izasla u Callie's Picks pa sam je odmah kupila. :)

Ovu jaknu sma renije imala, samo crnu, i stvarno mislim da predivno stoji na lutki. Crnu sam poklonila kumici i u tom trenutku nisam se ensto ubijala od novca pa je nisam kupila, ali sam je pre par dana nasla na bazaru za bas jeftino i kupila sam je.

Ovo je jakna koja je dugo bila u mojoj listi zelja dok se konacno nisam nakanila i kupila je.
Boja je prelepa i krrzno mi se bas svidja i mislim da je vredi imati.

Ova jakna je takodje iz najnovije Pretty 'n' Love kolekcije, kao i ona tackasta suknja. Jako mi se dopada. Boje su lepe, svidjaju mi se cvetici na ramenima i to kako je napravljena.

Pa, idemo na cipele! Ovo su braon cipele zato sto mi s emnogo dopada oblik, a i nemam bas puno braon cipela. Ove trenutno imam na sebi, pa ako vas zanima mozete pogledati kako sam ih iskombinovala. Inace ja mislim da vrede oko 13 sd, a cinjenica da kostaju 5 samo je znak da treba sto vise nas da ih kupi... :D

Gorila patike sam slucajno nasla kod jedne devojke za 93 sc pa sam ih kupila. Inace,imala sam dva para u trenutku kad sma ih kupila, pa sam jedne prodala. :)

Ovo su cipele iz najnovije RIO kolekcije. Jako mi se dopada boja, nemam ovu boju cipela pa sma ih kupila jer nisu mnogo po mom misljenju.

Kada je bila Nelly.com Cheap Monday kolekcija ja sam bila van grada ceo dan i nisam bila tu ceo taj dan, pa sam je propustila (kao sto mi se OBAVEZNO desava sa svakom LE ili Strike A Pose kolekcijom -.-), i onda sam slucajno nasla ove kod ejdne devojke. Jako mi se svidjaju i platila sam ih duplo jeftinije nego sto bih ih platila da sam ih kupila na Cheap Monday.

Ovo su cipele o kojima sam vam pricala. Meni su prelepe i stvarno jako lepo izgledaju na lutki, a ocekivala sam da ce biti skuplje nego sto jesu pa sam poprilicno zadovolna ovim.

Ovo su cipele iz najnovije Pretty 'n' Love kolekcije. Stavrno ne razumem zasto sma ih kupila :/ Izgledaju kao nesto sot bi obukla neka nastavnica latinskog -.-

Oce cipele su mi, s druge strane, prelepe. Mnogo mi se svidja moja, oblik, stikla, platforma, kako izgledaju i kako stoje na meni. Ako ih dobro potrazite, mozete ih naci za bas malo novca na bazaru.
 
 Ove cipele su se pojavile u Callie's Picks i ja ih tada nisam kupila. Znam da se nekima ne dopadaju ali ja mislim da mogu da s eukmbinuju tako da bdu lepe.

I poslednja stvar su ovde, koje su slicne ali meni mnogo lepse. Prbo oblik, a onda i print i male mace an jezicima *q* Uglavnom mi se mnogo dopadaju.

2 коментара:

  1. Stvarno predivne stvari...Ima dosta njih koje do sada nisam videla....Poneke stvari iz nekih trgovina izgledaju bezveze(samo pojedine stvari) ali stvarno predivno stoje, to je sigurno dokazano ovim postom...♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  2. Super stvari... Naravno ima nekih stvarih koje mi se ne svidjaju, ali stil je stil :) Inace, ove cipele 3. odzada sam ja nasla za 3 sd ^-^

    ОдговориИзбриши