expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 2. 2015.

Weekly recap #16 ♥

Hellou. (:
Konacno evo mene. Znam da je blog u poslednje
vreme jako neaktivan , ali i mi smo ljudi. I mi idemo
u skolu i imamo jako puno da ucimo. Tako da , nadam
se da se neljutite na nas. ♥

Prva novost ove nedelje objavljena je u ponedeljak.
Konacno smo dobili jednu novu kolekciju sminke.
Naravno , to je nova kolekcija trgovine DOT.
Kolekcija mi je nekako previse obicna. A i skoro
sve ove boje sminke imamo vec u ostalim trgovinama.
Nista novo... Ali cene nisu lose , uobicajene za ovu trgovinu.
Sve u svemu , nista posebno. ♥


I sta bi bilo drugo sto je objavljeno u sredu , naravno ,
nova kolekcija trgovine Callie's Picks. Kolekcija se
zove "Moves Like Jagger". Koliko se ja secam to je
naziv poznate pesme grupe Maroon 5. Svejedno , kolekcija
je nekako previse sarena. Retko koji predmet mi se dopada.
No , ima i nekih "rare" predmeta. Poput Pretty n' Love
braon platformi. Mada one su se prodavale u starkovanicama ,
a sada se prodaju u stardolarima. No , tu je i crna Basics
torba. Inace , kolekcija i nije toliko losa. ♥


I poslednja novost ove nedelje objavljena je u petak.
Dobili smo novu kolekciju tetovaza u trgovini INK'D.
Kolekcija je zaista jako raznovrsna i puna je tetovaza.
Meni se ova kolekcija najvise dopada od svih do sada.
I planiram da kupim nekoliko. I ako nisam ljubitelj
tetovaza u stvarnom zivotu. Sad kad vidim ovu tetovazu
"Believe" istetovirala bih je na delu ruke ispod dlana ,
ali bila bi mnogo manja. :D ♥

-To bi bilo to. 
-Vidimo se sledece nedelje. ♥
-Uradite anketu. :)


Koja novost vam se najvise dopala protekle nedelje?

Nova kolekcija trgovine DOT
Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - "Moves Like Jagger" - Issue No. 34
Nova kolekcija trgovine INK'D
Poll Maker

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)
P.S. U toku ove nedelje ocekujte jedan post sa obavestenjima.
I posetite moj drugi blog:





3 коментара:

  1. Ehej XD dobro su se setili nove kolekcije Dot šminke dopadaju mi se sve tri kolekcije ali najmanje Callie's Pick ali su sve 3. COOL XD

    ОдговориИзбриши
  2. Najvise mi se dopada nova kolekcija trgovine DOT,a najmanje Callie`s Picks kolekcija.Ona mi se skoro uopste ne dopada sem onih cipela iz Pretty`n Love.Tetovaze ne volim da nosim ni u RL ni na stardollu,ali u ovoj trgovini ima zanimljivih no ipak ne kupujem nista.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8.2.15. 11:04

    Svidja mi se onaj braon prsluk iz Callie Picks *-*

    ОдговориИзбриши