expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 3. 2015.

Ariana Grande Makeup Look - Makeup sa Nathalie #129

Hello dollies!

Pa, neko od vas je trazio Ariana Grande makeup i BAM! evo ga. :)
Dakle, danas cu vam pokazati kako da izgledate kao Ariana Grande.
Ako niste, obavezno komentarisite roman OVDE.
I da, evo liste zelja koje treba da uradim:

makeup - Selena Gomez
makeup - Peyton List
makeup - Madison Beer
Skinula sam 4 makeovera sa liste iako ih nisam uradila zato sto Natasi smeta da radim makeover-e, pa zato necu zavrsiti ta 4 :/ Zao mi je, meni je bilo jako zabavno ali sta cemo, ako joj smeta, necu ih pisati.
Da ne duzim, pocnimo. ♥

Evo, po mom misljenju je makeup jako lep. Izvinite zbog lica, to je LakostaS, nisam mogla da menjam delove lica. :)
Pocnimo. :D

Stavite obe maskare samo na gornje trepavice.

I stavite crni ajlajner na gornju liniju oka i izvucite samo sa spoljasnje strane, ne unutrasnje.

Povucite liniju braon olovkom preko donje linije oka.

Uzmite senku u istoj boji i nanesite je na kapke.

Uzmite svetli Shade Stick i stavite ga ispod obrve i u unutrasnje uglove ociju.

Stavite neki neutralni peach karmin na usne.

Stavite tamniji sjaj u spoljasnje uglove usana. (Ovaj tutorijal nacicete u postu iznad).

I, dodajte sjaj.

I, to je to!

Meni se makeup mnogo svidja!
Sta vi mislite?
Probacete?
Da li vam se dopada?
15 poena

5 коментара:

  1. Super post! Žao mi je što nećeš raditi te makeovere, jer je i moj među njima :( Pa ako si ih mogla već toliko napraviti, zar ne možeš još 4? :o

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Da li si ti super star?

    ОдговориИзбриши
  3. Super post.Ako cemo iskreno ne svidjaju mi se te pege po licu ali to bas i nema veze sa make-upom koji je NAJBOLJI.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.3.15. 14:53

    Make-up je fantastican,neznam dali cu ga probati...Svaki put mi se dopadne tvoj make-up..:)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.3.15. 14:57

    Make-up cu sigurno probati,mnogo mi se dopada..nema vise sta da se kaze nemam primedbe

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши