expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 3. 2015.

Styling in Suite #128

Hellou!
Da,znam sta sam obecala i napisala u proslom postu...
Ali sve je bilo protiv mene...
Prvo imala sam temperaturu,5 dana nisam mogla da je se otarasim   -_-
A prosle nedelje sam bila toliko umorna i kad sam se vracala iz skole samo sam rucala i odmah legla da spavam,nisam ni ucila nista...
Izvinite nisam mogle :(
Sad cu da napravim brdo stajlinga i samo cu da ih objavljujem sa radnih verzija posto nemam vremena radnim danima :')
Evo ga:
Meni se bas svidja :D
Zaljubila sam se u haljinu cim sam videla ovu prekrasnu plavu boju *q*
Nego cini mi se da nesto fali u stajlingu,a vama?

Ja nemam previse ideja za stajlinge,a imam ormar pun stvari koje u zivotu nisam obukla,ovako...
Ako imate slobodnih 15-ak minuta,a zelite da vidite kako se nesto kombinuje,pregledajte moj ormar i dole u komentaru napiste koji predmet zelite da ukombinujem  sledecem postu.
(predmet mora biti iz mog ormara posto ne mogu da bucam po starplazi xD)
Ako vas predmet bude najzanimljiviji za kombinovanje dobicete nagradu iz stardesigna (imam na laznjacima neke stvari pa cu vam poslati :D)
Potpuno cu razumeti ako niko ne neapise ni jedan predmet jer nije lako bucati po ormaru i traziti :)

A sad odoh da smisljam sa Marinom plan kako da se obogatimo :3

Da li vam se svidja?
Vase misljenje?
Komentarisite!♥






10 коментара:

  1. Ja sam dodala neke dodatke,i spremila stajling u album,pa ako imas vremena pogledaj :D
    -zeka.p.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.3.15. 17:25

    Stajling je super! Ja bih samo dodala belu ili žutu ogrlicu ili neku narukvicu.

    NellaDancer

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se outfit bas dopada...Posebno ta haljina....I ja sam je obukla♥ Bas imas dosta lepih stvari....Imam dve kombinacije....Prva je: Nelly sorc- Vintage Cut Off i It Girls bela majca- Paris Tee. Druga kombinacija je Channel Tee- crna majca i crne farmerke - Tight Jtl Black. Ti uklopi obucu i nakit.
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Indila,trebas dodati na taj outfit neke dodatke,a ne sama da smisljas outfit!

      Избриши
  4. I ako imate vremena da posetite moj blog.Zove se beauty-with-zeljana.blogspot.com Mnogo bi mi znacilo i ako bi ste se prijavili na njega! Hvala u napred

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман9.3.15. 18:24

    tantara, Nata nam se vratila.xD
    Okey, zaljubila sam se u ovu haljinu cim sam je vidla, samo je jos nijednom nisam obukla,milim.-.- No inace ti su savrseno uklopila, samo bi ja dodala jos neki dodatak(torba,ogrlica...)♥♥♥
    meni se dalo kopat po ormaru i moj prijedlog, predmet za sljedeci put je Roll-up shorts iz bonjur bizou♥(ako se tako pise) ili Salvador fringe skirt iz Tingelinga.♥♥ Malo je teze pa da te vidimo.xD
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман10.3.15. 12:02

    Cekaj imas preko 300 000 pregleda a jos teras ljude da smisljaju outfite umesto tebe i na kraju ti si svetica, a nisi nista uradila -.-''' uzas! Ne verujem kako ste plitke, ne zasluzujete ni desetinu pregleda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sama ih smisljam ... Ne razumem... Ono pri kraju posta sam napisala da nadju neki predmet i da meni kazu taj predmet i ja da ga uklopim,a ne oni...

      Избриши