expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 3. 2015.

Styling in Suite #130

Hellouu!
Danas mi je jako dosadno,tako da cu da sada da pisem postove na radnoj verziji,pa cu ih objavljivati sledece nedelje :)
Opet cu krenuti da pisem sta sve treba imati u ormaru,jer sam sad listala postove i videla da sam to pocela i nisam zavrsila :)
A sada da predjemo na post!
Jedna devojka mi je na Asku pre tri dana (dobro sam se setila xD) trazila da napravim stajling ceo u sc i evo ga:
Koristila sam:
Honey Maid Yellow Top / Honey Maid // 60 sc
Laptop Case / Mr. / 57sc
Streatch Jeans / Bonjour Bizou / 25 sc (kupljenoo na 50% snizenju)
UGG Adrianna Black / UGG Australia / 82sc
Ukupno: 224 sc

Stajling je jako jednostavan i sladak,po mom misljenju :)
Mozda treba jos nekih detalja,ali nisam imala za sc nista sto bi odgovaralo xD
Neke stvari nisu dostupne,ali lako mogu da se zamene ♥


Da li vam se svidja post?
Sta mislite o stajlingu?
Ocena?
Komentarisite ♥!

6 коментара:

  1. Nije lose,nije lose XD.
    Outfit mi je perfect ali bi mozda ali mozda dodala plavu ogrlicu koja se slaze sa majcom i promenila bih cizme.9/10

    ОдговориИзбриши
  2. Nije lose,nije lose XD.
    Outfit mi je perfect ali bi mozda ali mozda dodala plavu ogrlicu koja se slaze sa majcom i promenila bih cizme.9/10

    ОдговориИзбриши
  3. Nije lose,nije lose XD.
    Outfit mi je perfect ali bi mozda ali mozda dodala plavu ogrlicu koja se slaze sa majcom i promenila bih cizme.9/10

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.3.15. 14:24

    Oufit je super,10/10

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши