expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 3. 2015.

Styling in Suite #132 #133 #134 #135 Prolecni stajlinzi

Hellouu narode ♥!
Kako ste mi?
Evo ja sam odlicno xD
Reko da napisem post,pa odoh da ucim bilogiju :D
I da,pe nego sto predjemo na post,ako bilo ko od vas ima predlog za neki dobar film (gledaju mi se filmovi ovih dana uzasno) neka napise ime tog filma u komentaru ♥ :)
A sada evo stajlinga:
#1
Prva stvar koju sam ugledala u mom ormaru,a asocirala me je na prolece,jeste ova haljina :D
Mislim da sam mozda trebala da stavim drugi venac na glavu,ali dobro je i ovako :D
Meni se svidja i nosicu ga uskoro ♥

#2
Mozda sam negde vec objavila ovaj stajling,deluje mi mnogo poznato xD
Meni se jako svidja i sve se uklapa :)

#3
Bas nikad nisam uspela da ukombinujem ovu belu majicu i mislim da sam sada to uspela :D
Svidja mi se kako ova roze ide uz belu i ovu kremastu boju.

#4
Jedan opusteni stajling :D
Da imam u stvarnom zivotu sve ove stvari,bez problema bih nosila ovaj stajling 

Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Ocenaa?
Komentarisite! ♥
Vidimo se uskoro ♥

20 коментара:

  1. Анониман24.3.15. 18:28

    Stajlinzi su predivnii!
    Najvise mi se svidja 3. ^-^ ♥
    Pa,preporucila bih ti film 'If i stay'.
    Ako ti se gledaju filmovi obavezno ga pogledaj,savrsen je!
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  2. Super stajlinzi. Za film preporučujem Love, Rosie (jedan film), Frozen, Step up (ima pet djelova, pa će ti oduzeti vremena xD).

    -elejotela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidjaju stajlinzi ♥
      Neke od tih filmova sam gledala,one koje nisam pogledacu uskoro :)

      Избриши
  3. Анониман24.3.15. 20:04

    Pree stajlinzi, kao i uvijek. Najvise mi se svida 1 i 3.
    Za film ti preporucujem Step up ^-^

    -NiceLory12

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno,stvarno mi je drago da ti se svidjaju ♥
      Pogledacu taj film za vikend,hvala ne predlogu :)

      Избриши
  4. Jako lepi autfiti. Ako voliš modu, onda Ispovesti jedne kupoholičarke, ako ti se gleda komedija onda Dnevnik šonjavka 1 2 i 3 a horor... pa gledaj pink horror! Hahaha! Šalim se, ja ne gledam horore ali sam gledala Anabelle i crkla sam tako da preporučujem. XD i meni se gledaju nešto filmovi!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja inace horore slabo gledam,htela sam ranije da gledam Anabelle i skroz zaboravila. Sad si me dobro podsetila xD Ovo za modu sam vec gledala,a komediju cu gledati ako uspem da nadjem prevod ♥ Hvala na idejama za filmove :)

      Избриши
  5. Twillight (svi!) i Insurgent - Prevode se Sumrak Saga i Pobunjeni

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Insurgent nisam nasla sa prevodom i ludim zbog toga,a nema ga kod nas u bioskopu .-. Potrazicu Twilight,hvala na predlozima :D ♥

      Избриши
  6. Анониман24.3.15. 21:14

    Preporucujem :Wild Child (za slucaj da neko nije gledao )
    Film je bozanstven ^-^
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Juce sam nasla taj film,ali ga nisam odgledala,jer nije htelo da se ucita
      Potrazicu danas na nekom drugom sajtu pa cu odgledati ♥

      Избриши
  7. Анониман25.3.15. 14:19

    Film Annie je jako dobar!Preporučujem ti ga!!
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  8. Pogledaj film Titanic. ;) Predobar je! ♥
    Outfiti su sjajni, a drugi je naj! *_*
    poseti moj blog i followaj:
    sandrin-kutak.blogspot.com
    ~Sandrasani1 (bila, ali vise niej vlasnica XD)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gledala sam Titanik mnogo puta xD
      Hvala puno,poseticu ga i zaprtatiti ♥

      Избриши
  9. Анониман25.3.15. 19:04

    Staylinzi su ti svi predobri, a za film bi ti preporucila Sleepover, Različita, Igre gladi(svi dijelovi) i Memories of Geisha. Sve sam te gledala i stavrno su mi zakon.:)♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман27.3.15. 18:43

    Svi stajlinzi su vrh ;) Preporucila bih ti film Princeza i streber,meni se jako dopao :)

    -kiki10smiley

    ОдговориИзбриши
  11. Najlepsi mi je 3.I ostali su prelepi ♥

    ОдговориИзбриши