expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 3. 2015.

❤ Special Wind Perfect Wig ❤

Cao svima! 


Znam da nisam dugo pisala, i izvinjavam se zbog toga ali nemam vremena.
I to sto udjem na stardoll budem po 20 minuta.
Posto sam bolesna i ne idem u skolu odlucila sam da napravim specijal FPW.
Zaboravila sam i Mici da pohvalim,
izgled bloga je presavrsen!


Posto nisu svi u mogucnosti da kupe sebi kose po 50,60 ili 100 stardolara,
odlucila sam da napravim post kako da nadjete savrsenu kosu i u salonu.

Znate svi da tamo ima velika ponuda kosi.
Svi mi te kose napocetku moramo da nosimo jer nismo u mogucnosti da kupimo nesto lepse i bolje.
Posto neko ne moze ni sada da priusti sebi ja sam odlucila da napisem post o tim kosama.
Odabrala sam par kosa koje su po meni potpuno ok.

Krecemo!


Prvo sam izabrala ovu kosu.
Kao sto vidite to je obican rep prebacen na desnu stranu.
Kosa je potpuno ok, a sto je najbitnije ne morate kupovati neke detalje da bi je jos vise ulepsali.
Uz ovakvu kosu po meni ide obican make-up 
tipa sjaj,ajlajner,maskara ali bolje se posavetujte sa Natalijom jer ona bolje zna od mene.
Ako zelite da budete u duhu proleca mozete dodati neku sarenu snalicu i spremni ste!
Mozete je pronaci na prvoj strani kataloga u salonu.


Ovo je druga kosa o kojoj cu pisati.
Meni je ova kosa prelepa!
Na pocetku sam bila luda za njom,znaci samo nju sam drzala.
Sasvim jedna normalna kosa,
meni se najvise svidja u ovoj boji i boji na prethodnoj slici.
Uz nju ako zelite mozete koristiti takodje neku jednostavnu sminku.
Po meni bi mozda neki prolecni venac mogao ici uz nju,
ali sve je stvar ukusa naravno.
Mozete je pronaci na 5. stranici u salonu.


Sledeca je ova slatka pundjica.
Moja sestra ju je nosila sve dok nije uplatila za SS.
Naprimer takvu kosu ja stalno nosim dok sam u stanu.
Uz tu kosu mozete staviti sjaj,rumenilo i maskaru.
Kao ukrasni detalj mozete dodati neki cvetic.
Cini mi se da se nalazi na 6. stranici kataloga.


Ova kosa mi je prelepa, jako jako jako mi se svidja.
Samo sto je zbog toga i zakljucana.
Tek osobe sa +33 nivoom mogu da je drze.
Za make up stavite nesto sto se vama svidja jer ne stoji svim lutkama isto.
Kao ukras ne morate nista dodavati,sve po zelji.
Mozete je pronaci na 8. stranici. 


Ova kosa je jako slatka.
Svidja mi se sto je ravna jer patim za ravnim kosama.
Meni je prelepo kada vidim lutku sa ovom kosom i bandanom.
Kosu mogu nazalost nositi lutke sa +46 nivoom.
Mozete je pronaci na 8. stranici. 


Ima jos lepih kosa,ali ove su po meni najlepse.
Nadam se da sam vam pomogla,
takodje kada uplatite za SS mozete koristiti i SS kose.

Koja vam se kosa najvise dopada?

Komentarisite, komentar na ovom postu vredi 15 bodova! ♥


Vasa,










5 коментара:

  1. Анониман9.3.15. 15:23

    Meni je najbolja ova zadnja!

    ОдговориИзбриши
  2. I meni su takodje naj! :D
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.3.15. 19:30

    U sledećem postu napiši o ss kosama, molim te!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Hvala ti što si se aktivirala. Mnogo mi to znači. Da nije svih vas , ovaj blog bi propao. Ja najviše volim ovu poslednju frizuru. I hvala ti što misliš da je izgled presavršen , drago mi je. :)
    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман10.3.15. 13:32

    Dobar post, inače od ovih najviše volim zadnju i ovu punđicu.:)♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши